Nieuws
Uncharted

De PlayStation Plus-games van januari zijn bekend

Met Uncharted: The Nathan Drake Collection en Goat Simulator

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van januari bekendgemaakt.

Mensen met een PlayStation Plus-abonnement kunnen vanaf 7 januari zonder additionele kosten twee games binnenhalen op hun PlayStation 4. Het gaat om Uncharted: The Nathan Drake Collection en Goat Simulator.

Uncharted: The Nathan Drake Collection bevat de eerste drie Uncharted-games die oorspronkelijk op PlayStation 3 verschenen: Uncharted: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves en Uncharted 3: Drake's Deception. Goat Simulator van Coffee Stain Studios laat spelers in de huid kruipen van een gewelddadige geit.

Dit artikel delen:

Lees meer

GameStop hint naar nieuwe Nintendo Direct deze maand Resident Evil 2 is de ware wederopstanding van de Resident Evil-franchise
29

Reacties op: De PlayStation Plus-games van januari zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    El Ninjo

    • 2 januari 2020 09:47
    Wat een fantastisch begin van 2020 met zulke toppers!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • h4l

    • 2 januari 2020 11:05
    @niqomipa
    Ik heb 1 & 2 gespeeld, maar 3 niet. (Geen tijd) ben er dus blij mee!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    worms_master

    • 2 januari 2020 11:55
    @niqomipa

    Hier een playstation bezitter die 2 en 3 nog niet heeft gespeeld. Dus ik ben er blij mee! Gek hé.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • trekinbami

    • 2 januari 2020 12:20
    @niqomipa gooi jezelf weg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 2 januari 2020 13:15
    @niqomipa met verkeerde been uit bed gestapt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Untitled Player

    • 3 januari 2020 09:37
    @niqomipa
    Jij onderbouwt helemaal niets
    Je bekijkt het vanuit jou standpunt IKKE heb dat al dus het is prutszooi
    En de kans is groot dat volgende maand dit mij ook gaat overkomen. Dat ik weer een spel heb wat gratis wordt aangeboden…. En weet je dan ben ik net zo blij voor andere….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 2 januari 2020 13:14
    @niqomipa Not serious inderdaad, maar je bent nog redelijk vers hier dus je moet nog uitvinden dat je hier geen eigen mening mag hebben.

    Aha, nu ik de reacties doorlees zie ik dat mijn punt al gemaakt is :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    worms_master

    • 2 januari 2020 13:57
    @El Ninjo Tuurlijk mag je een eigen mening hebben, jullie vinden de ps plus games van deze maand niks, en ik kan er wel wat mee. Prima.

    Maar het is apart dat iemand zich met geen mogelijkheid kan voorstellen dat andere mensen hier wel op zitten te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    BertThaBest

    • 2 januari 2020 14:52
    @niqomipa Ik wil je niet bekritiseren/afzeiken, maar de eerste reactie die ik kreeg na het lezen van jouw post was: nou, dat is een beetje een zure comment. Of in jeder geval nogal negatief. Qua onderbouwing vind ik het ook mager, want je enige argument is dat je het niet voor kan stellen. Waarom je het verder magertjes vindt lees ik niet.

    Maar goed, verder niks mis mee allemaal met je mening natuurlijk, maar ik denk wel dat je met zo'n commentaar al snel reacties uitlokt (onbedoeld dan lijkt me) die jou aanvallen.

    Zelf heb ik de Nathan collectie een keer gekocht, maar ik vind het wel een gul gebaar van Sony want het zijn drie games in een. Goat sim heb ik nog nooit gespeeld en zou ik checken als ik Ps plus had. Een beetje ouwe titels zijn het wel, wellicht kun je dat snel scharen onder 'armoede' in die zin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 2 januari 2020 22:47
    @niqomipa

    Ik ben het met je eens hoor wat betreft de reactie : Kan me niet voorstellen.

    Die laatste opmerking armoede is een mening en dat mag.

    OP gamer zitten veel zure mensen waarvan je niet op een bepaald platform iets rots mag zeggen, gewoon negeren is het beste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Dokter Caspari

    • 2 januari 2020 23:16
    @niqomipa

    Wtf, wat een zuurpruimen hier. Ik heb Uncharted nog niet gespeeld en wel een PS4, dus ja ze zijn er nog ;) Maar ga ik dan helemaal aanstoot geven aan jouw reactie?… Euh nee, je zegt toch niets verkeerds. GS is hilarische troep en ik denk idd dat de meeste PS bezitters Uncharted al wel gespeeld hebben. En gul van Sony? Hmmm, als ze gul waren dan lieten ze ons wel gratis online gamen zoals op pc lijkt mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 3 januari 2020 12:18
    @niqomipa Neem wat van me aan, laat t gaan. Soms zeg je hier iets wat een hoop mensen collectief tegen de schenen schopt, en dan kan je lullen wat je wil, tegen de massa win je t toch niet. Ik had t vorige maand nog en ben er toen ook te lang over doorgegaan en t leid nergens toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 3 januari 2020 13:03
    @darkmanwls Sommige mensen hier kunnen er wel wat van ja ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Untitled Player

    • 3 januari 2020 09:26
    @niqomipa
    wow, beetje kortzichtig antwoordje…Zegt ook weer genoeg over jouw
    Ikke ikke ikke ….
    Er zijn er zat die zelfs niet eens een ps4 hebben tot aan afgelopen kerst
    (heb ik het niet over mij zelf, ik had ze al)
    Maar …..ik ben wel blij voor andere die deze weer niet hadden

    Prettige dag verder

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 2 januari 2020 11:18
    Ik heb 1 nog niet gedaan…maar kan me ook nog wel heugen dat de multiplayer van deel 3 best leuk was. Ik ga t zeker eens proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SamuraiPizzaCat

    • 2 januari 2020 12:50
    Voor de wat jongere spelers die zijn ingestapt op een PS4 is de Uncharted collectie best leuk denk ik. Uncharted 1 is ook al 10+ jaar oud, dus kan me best voorstellen dat veel mensen de eerdere titels nog niet gespeeld hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 2 januari 2020 13:17
    Is in de "The Nathan Drake Collection" de multiplayer beschikbaar? Dacht dat ik ooit had gelezen dat deze er niet inzit?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • EdwinVP

    • 2 januari 2020 13:22
    @MelvinChowder ow dat zou wel een domper zijn. Ergens zou t ook wel logisch zijn als MP eruit is. Nou dan deel 1 maar spelen die heb ik nog niet gehad :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 2 januari 2020 13:24
    @EdwinVP Inderdaad! Vond de multiplayer, survival en co-op altijd een leuke toevoeging op uncharted :) Vooral bij deel 2!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    El Ninjo

    • 2 januari 2020 14:14
    @MelvinChowder Deze geremasterde collectie mist inderdaad de multiplayer welke er in deel 2 en 3 zat. September 2019 heeft Naughty Dog ook de stekker uit de servers getrokken van Uncharted en the Last of Us voor PS3.