Nieuws
Just Cause 4

De PlayStation Plus-games van december zijn bekend

Met o.a. Worms Rumble en Just Cause 4

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van december bekendgemaakt.

Mensen met een PlayStation Plus-abonnement kunnen de hieronder genoemde games zonder extra kosten binnenhalen en blijven spelen zolang het abonnement intact is.

PS4-gamers kunnen met de openwereldgame Just Cause 4 en de online third person shooter Rocket Arena aan de slag. Van de partygame Worms Rumble is zowel de PlayStation 4- als PlayStation 5-versie beschikbaar. Deze game is vanaf zijn verschijningsdatum beschikbaar via PS Plus.

Net als vorige maand is Bugsnax in december ook nog gratis verkrijgbaar voor PS Plus-leden op PlayStation 5. Daarnaast kunnen alle PlayStation-gamers in het weekend van 19 en 20 december genieten van een gratis multiplayerweekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Assassin's Creed Valhalla-patch lost screen tearing op Xbox Series X op PlayStation 5 is 'de grootste PlayStation-lancering ooit'
12

Reacties op: De PlayStation Plus-games van december zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Rexus

    • 26 november 2020 08:01
    "Deze spellen zijn niet beschikbaar voor PS Plus-leden op PlayStation 5"

    Wat betekend dit precies? Ik kon/kan namelijk Bugsnax gewoon claimen in de shop en wachten tot m'n PS5 binnen is.
    Zou ik met alleen een PS5 niet ook deze games kunnen claimen en dan doormiddel van backward compatibility spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 26 november 2020 08:36
    @Rexus Ik denk dat er bedoelt word dat er geen PS5 versie van die spellen beschikbaar is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 26 november 2020 08:40
    @Rexus Bugsnax wordt specifiek genoemd als PS5-game ivm PS Plus. Just Cause 4 en Rocket Arena kunnen voor zover bekend NIET door PS5-gamers binnengehaald worden via PS Plus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 26 november 2020 10:35
    @MichelMusters In overleg met Michel heb ik het bericht toch even aangepast. Volgens mij zijn PS4-games gewoon backwards compatible speelbaar op een PS5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 26 november 2020 11:00
    @MichelMusters Dat zou wel heel raar zijn. Ik kan namelijk gewoon PS4 games aanschaffen via de PS store op mijn PS5 en dan downloaden op mijn PS5

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 26 november 2020 12:24
    @Ryme @Rexus Ja, mijn bad, ik had door de communicatie het verkeerd begrepen! Dat komt omdat Worms specifiek voor PS4 en PS5 werd genoemd, maar dat komt weer omdat t om specifieke PS4- en PS5-versies ging. Ik houd er voortaan rekening mee :) En thanks voor het aanpassen Erik!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 november 2020 09:14
    wel raar dat 2 games die bc zijn als goed is niet door ps5 gamers geclaimd kan worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 26 november 2020 10:24
    JC 4 wat beter te doen dan deel 3 anybody? Ik vond die zó repetitief worden in de eerste helft ervan al.. Kwam er niet echt doorheen. Deel 4 lijkt me wel vet met die tornado's enzo, als er meer diversiteit in zit geef ik het een kans. Op defenitief een plekje in m'n library lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 26 november 2020 11:04
    @clandestine666 blijft je eigen mening maar ik heb van deel 3 niet genoten en ook afgezet na een uurtje of 5. Deel 4 daarentegen weer met net zo veel plezier gespeeld als deel 2

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 26 november 2020 10:28
    Just Cause 3 was ook een PS plus game, maar die kon mij slechts 15min interesseren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 26 november 2020 10:58
    @StormFox Nog vrij lang. Was er na 10 minuten al klaar mee. Doelloos spel. Maar wellicht leuk als je van sandboxen houdt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 26 november 2020 20:49
    Jammer had Just Cause 4 net 2 maanden.