Nieuws
Mafia 3

De PlayStation Plus-games van augustus zijn bekend

Met Mafia 3, Dead by Daylight en meer

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van augustus aangekondigd.

Mensen met een Plus-abonnement kunnen op PlayStation 4 de games Mafia 3 en Dead by Daylight downloaden. Op PlayStation 3 gaat het om de games Bound by Flame en Serious Sam 3: BFE. Op de Vita tenslotte kunnen Plus-abonnees aan de slag met Draw Slasher en Space Hulk.

Daarnaast ontvangen PS4-gamers met een PlayStation Plus-abonnement als bonus ook de PlayStation Vr-horrorgame Here They Lie. Ook de PlayLink-titel Knowledge is Power, een quizgame waarin spelers hun smartphone gebruiken om mee te doen, is gratis voor Plus-eigenaren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Alleen de eerste Spyro staat op de disk van Spyro Reignited Trilogy Nieuwe Xbox Game Pass-titels voor augustus bekendgemaakt
9

Reacties op: De PlayStation Plus-games van augustus zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • kleinekoosjer

    • 2 augustus 2018 09:41
    Not bad, maar ik vind het X lijstje deze maand beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 2 augustus 2018 10:09
    @kleinekoosjer

    Ik vind ze beiden slecht deze maand, heb alle games al :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 2 augustus 2018 12:18
    @spreadthehate Daarmee zeg je dus eigenlijk dat je een slechte smaak hebt.. ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 2 augustus 2018 15:10
    @kleinekoosjer

    Daar zeg ik meer mee slechte aankopen ;)
    Mafia 3 valt vies tegen vergeleken met het eerste en 2e deel.
    Dead by Daylight had een free 2 play game moeten zijn (mijn mening)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 2 augustus 2018 10:09
    Benieuwd naar maffia voor de rest niet echt iets voor mij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 2 augustus 2018 12:15
    @rpenning Maffia 3: Auto jatten, Radio volume op 10 en verder helemaal niets doen.. . heerlijk!! Wat een soundtrack..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 2 augustus 2018 12:51
    @rpenning
    Was voor mij een enorme teleurstelling, hele repetitieve gameplay. Grafisch zien de personages er geweldig uit overigens en, zoals Kleinkoosjer al zei, de soundtrack is geweldig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 2 augustus 2018 10:15
    Mafia III heb ik me (2 jaar? geleden) echt prima mee vermaakt. Leuke game met een goed (niet echt verrassend) verhaal. De DLC heb ik eigenlijk nooit gespeeld, want daar moest je redelijk lang op wachten. Wellicht dat ik de DLC nu oppak icm deze gratis game, hmmmm…

    Voor de mensen die deze game niet gespeeld hebben een echte aanrader!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 2 augustus 2018 10:24
    Ah ik vond Mafia III echt één van de grootste tegenvallers van 2016. Vs deeltje II kan die sowieso niet op opboksen.

    Verder best goede maand voor PS4