Nieuws
Modern Warfare

De PlayStation Plus-games van augustus zijn bekend

Modern Warfare 2 en Fall Guys: Ultimate Knockout

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van augustus onthuld.

Ten eerste kunnen PlayStation Plus-leden de remaster van Call of Duty: Modern Warfare 2 binnenhalen. Deze remaster kwam vorig jaar uit en bevat alleen de singleplayercampagne van het spel. De game is vanaf vandaag tot en met 31 augustus binnen te halen.

Daarnaast is vanaf 4 augustus tot en met 31 augustus de indiegame Fall Guys: Ultimate Knockout te downloaden via PlayStation Plus. Fall Guys leunt sterk op komische physics waarbij spelers online tegen elkaar strijden in spellen, zoals een parcours vol obstakels. Het spel is dit jaar een grote hit op Twitch.

Daarnaast is er op 8 en 9 augustus voor iedereen een gratis online multiplayerweekend op PlayStation 4. Men heeft dat weekend dus geen PS Plus-abonnement nodig om games online te spelen op de console.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ghost of Tsushima-patch voegt nieuwe moeilijkheidsgraden toe 'Avowed is openwereld-rpg en voller dan Skyrim'
32

Reacties op: De PlayStation Plus-games van augustus zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Haraldinio

    • 28 juli 2020 08:34
    Dat Fall Guys ziet er zo grappig uit. Ik heb niks met die Battle Royal.systemen van tegenwoordig maar dit is verdraait leuk gedaan. Dat zoiets nog niet eerder verzonnen is.

    Ik hoop dat genoeg mensen dit gaan spelen <3

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 28 juli 2020 08:54
    Waar kan je tegenwoordig het beste een PS Plus abonnement halen? Wil de Call of Duty campaign nog wel een keertje uitspelen voor een paar eurootjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 28 juli 2020 09:24
    Wéér een Modern Warfare. Origineel jongens! Zullen ongetwijfeld mensen blij mee zijn, ik helaas niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 28 juli 2020 09:26
    @niqomipa nou de variatie is idd wat ver te zoeken. T zal geen slechte game zijn en populairder dan een platformgame of racegame maar zie liever wat meer variatie in verschillende gernes

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 28 juli 2020 10:04
    @niqomipa Ja vorige week waren er ook al een paar First-person shooters genaamd NBA2K20, Tomb Raider en Erica…

    En hoezo alweer Modern Warfare?? Wanneer was de laatste keer dan dat er een Modern Warfare op PSN was? Even een opfrisser, maart 2019.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    niqomipa

    • 28 juli 2020 11:10
    @Lavandou
    Excuus, ik bedoelde natuurlijk wederom Call of Duty (juni 2020).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 11:50
    @Lavandou Je bedoeld natuurlijk vorige maand

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 28 juli 2020 12:03
    @darkmanwls Vorige maand was COD:WW2. Als je even mijn comment had gelezen, dan had je ook kunnen begrijpen dat ik het heb over een Modern Warfare.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 12:21
    @Lavandou En als jij even had gelezen dan snapte je dat ik het had over je opmerking over de PSN games van afgelopen maand. de games zijn een hele maand beschikbaar niet een week.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 28 juli 2020 13:05
    @darkmanwls Oh dus vorige week waren ze niet beschikbaar? Heb het ook niet over hoelang ze beschikbaar zijn, maar wanneer ik had geconstateerd dat ze er waren. Iedereen weet dat de PSN games een maand blijven….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 13:12
    @Lavandou Gast ik dacht dat je een foutje had gemaakt, chill.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 09:27
    Vind het een magere maand deze keer. maar ja t kan niet altijd raak zijn he.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 14:06
    Fuck PS-plus. Blijf een een grote schande vinden dat ik op consoles moet betalen om online te kunnen spelen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 28 juli 2020 15:02
    @Mmo-veteran

    Wat fucked up is dat je zonder + de games niet kan spelen -.-

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 28 juli 2020 17:05
    @The soy sauce is dat met Microsoft anders dan? Kan je daar gewoon de spellen blijven spelen ook als je geen Xbox gold hebt? Ik dacht altijd dat Xbox gold en gamepass hetzelfde waren dat als je niet betaald voor die maand je het niet meer kan spelen. Als dat wel zo is is dat een goed ding van Xbox zeker weten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 17:24
    @rpenning Nee Microsoft is precies hetzelfde. Net zulke uitbuiters!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smayo

    • 30 juli 2020 19:33
    @Mmo-veteran

    Dat is niet helemaal waar, je kunt ze op de Xbox niet meer downloaden als je geen XBL gold meer hebt, maar elke spel wat je gekregen hebt via GWG en op je HDD staat kun je blijven spelen.

    Op PSN staat het idd meteen achter de PSplus paywall ongeacht of het op je HDD geïnstalleerd staat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 28 juli 2020 15:03
    @Mmo-veteran

    dit..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Haraldinio

    • 28 juli 2020 15:27
    @Mmo-veteran niemand verplicht je, ga je op pc spelen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 17:23
    @Haraldinio Nou je word dus wel verplicht dat is het hele probleem :)