Nieuws
Days Gone

De PlayStation Plus-games van april zijn bekend

Waaronder Days Gone en Oddworld: Soulstorm

Geschreven door Michel Musters op
Sony heeft de PlayStation Plus-games van april aangekondigd.

Een van de games is - zoals eerder al aangekondigd - Oddworld: Soulstorm. Deze vrije remake van Abe's Exoddus volgt Oddworld: New 'n' Tasty op.

Daarnaast komen voor Plus-abonnees de openwereld zombiegame Days Gone en de zombieshooter Zombie Army 4: Dead War beschikbaar. Alle spellen zijn vanaf 6 april verkrijgbaar voor Plus-leden.

Tot 6 april kunnen Plus-leden nog Final Fantasy 7 Remake, Maquette, Farpoint en Remnant: From the Ashes downloaden.

Dit artikel delen:

Lees meer

PS5-update Ratchet and Clank nu beschikbaar Call of Duty: Modern Warfare krijgt drie nieuwe maps
10

Reacties op: De PlayStation Plus-games van april zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 1 april 2021 08:34
    Waar de gold achteruit gaat, maar je dat niet merkt door de game pass. Vind ik plus steeds sterker worden. Elke keer een gratis ps5 game. We worden als gamer wel weer verwent deze maand. Outriders ,naurita boy, Oddworld en the returnal. April zit al weer vol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 april 2021 09:09
    @Roy36NL Ja met een gamepass en ps plus zit je gewoon goed en hoef je
    eigenlijk geen games meer te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 1 april 2021 09:15
    @hulstpower ja eigenlijk zwaar relaxed. Narita boy verrast me wel hoor wel een leuke game al moet ik wel wennen aan de manier van springen er zijn al aardig wat euro’s in de vloekpot verdwenen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 1 april 2021 09:17
    @Roy36NL Ben zelf god of war op ps5 aan het spelen nu met 4k 60fps voetl als of ie eigenlijk voor ps5 gemaakt is. En op me series en xcloud speel ik lekker de rpgs van bethasda allemaal weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 1 april 2021 09:10
    @Roy36NL Klopt! Genoeg te doen deze maand weer! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 1 april 2021 09:16
    @Paxopoxo kom maar door met die 3e golf 🤪

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 1 april 2021 09:32
    @Roy36NL Haha, wij zijn er in ieder geval klaar voor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robbert.

    • 1 april 2021 10:12
    Ergens wat vreemd dat Days Gone als plusgame wordt aangeboden terwijl deze al in de standaard psplus collectie zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 1 april 2021 10:19
    @Robbert.

    Laten we eerlijk zijn de ps plus collection games zijn bedoeld voor mensen met een ps5 en niet voor de ps4. Nu is days gone officieel gratis voor ps4 eigenaren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 1 april 2021 10:45
    Hee Days Gone is wel een toffe verrassing! Geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen maar ik ga 'm zeker proberen!