Nieuws
Tomb Raider

De moderne Tomb Raider-trilogie is nu gratis op Epic Games Store

Een week lang gratis te downloaden

Geschreven door Michel Musters op
Mensen kunnen gratis de drie moderne Tomb Raider-games claimen via Epic Games Store.

Het gaat om Tomb Raider (Game of the Year Edition), Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration en Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition, die samen het oorsprongsverhaal van Lara Croft vertellen. De drie games zijn in tegenstelling tot de afgelopen gratis games op de EGS tot 6 januari gratis te claimen.

Deze laatste weken van het jaar worden er dagelijks gratis games via de Epic Games Store weggegeven. Eerdere games die de afgelopen dagen gratis via Epic Games Store werden weggegeven, zijn Prey, Shenmue 3, The Vanishing of Ethan Carter, Neon Abyss, Remnant: From the Ashes, Loop Hero, Vampyr, Pathfinder: Kingmaker, Mutant Year Zero, Mages of Mystralia, Moving Out en Control.

Dit artikel delen:

Lees meer

Josef Fares geeft context aan 'Fuck the Oscars'-opmerking Maximum aantal spelers in Call of Duty: Warzone verlaagd
8

Reacties op: De moderne Tomb Raider-trilogie is nu gratis op Epic Games Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    The_Scratcher

    • 31 december 2021 10:59
    Ik moet de laatste, Shadow, ook nog steeds spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 31 december 2021 12:10
    @The_Scratcher Die is echt vet en super mooi.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 31 december 2021 13:24
    @armilo-theus
    Denkt hij anders over , anders allang gespeeld :p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Scratcher

    • 1 januari 2022 11:34
    @CroniC nee denk ik niet anders over. Alleen is er nog niet van gekomen helaas. Heb de vorige 2 delen ook gespeeld en vond het erg mooie games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 31 december 2021 16:57
    @armilo-theus

    Vond ik eigenlijk de minste in de reeks.. Rise Of The Tomb Raider spant nogsteeds de kroon voor mij ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 31 december 2021 17:28
    @rvdno Ik vind ze allemaal wel vet. xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 31 december 2021 18:49
    @armilo-theus Heb ze ook allemaal uitgespeeld hoor :D:D sowieso prima mee vermaakt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 1 januari 2022 20:52
    @rvdno
    Voor mij is Rise juist de reden dat ik Shadow nog niet heb gespeeld. Heb hem toen gratis via Plus binnen gehaald. Maar ik vond Rise dusdanig tegenvallen dat ik nog niet aan Shadow ben begonnen.

    Het punt bij Rise was dat die semi open wereld me echt niet beviel. En die vreselijk slechte sidequests maakten het niet beter.