De kunst van het games maken | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Gamespy heeft een interview gehad met Craig Maitlan Art Director van het spel Tribes 2 van Dynamix. Dit is toch voor sommige gamers het spel waar ze op wachten (naast Halo dan he Iedergeval ze hebben het over de kunst van games maken en dan om precies te zijn over het Art gedeelte dus veel van het grafische werk.GameSpy: Good afternoon Craig. Would you mind giving us a brief introduction? Craig Maitlan: My name is Craig Maitlen and I am the Art Director for Tribes2. I started the project as one of the lead artists working on designing interiors and creating a look for the environments. I am also one of three art holdouts from TRIBES 1. Through the proce of the documented turnover of the team I was asked to art direct T2 for the past year. My art background is pretty diverse. I graduated from WSU with a degree in Landscape Architecture. I have worked as a designer in the Landscape Architecture field, in the advertising field as a concept and production artist, and have had many other "art type" job experiences. GameSpy: How'd you end up at a gaming company? Craig Maitlan: ...Het is iedergeval een lang gesprek over wat er nou allemaal bij komt kijken. Het is best intere ant om te lezen zeker omdat wij altijd klagen dat games worden uitgesteld, dit lijkt me eerder een geheugen steun hoe zwaar ze het soms hebben. Het interview met Craig is hier te vinden.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou