De historie van de Quake add-ons | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Iedereen heeft thuis wel wat extra levels of add-ons van zijn of haar favoriete game. Het begon met Wolfenstein en Doom. Mensen maakte thuis allemaal levels en brachten die uit. Een aantal slimme zakenmensen persten deze levels op een cdeetje en verkochten deze. Id was daar niet blij en zorgde ervoor dat dit voor Quake niet zou gebeuren. Stomped bekeek de historie van officiele Quake add-ons.Scourge of Armagon was an instant critical and sales hit when it was released, thanks to Ritual's excellent level design, as well as cool new monsters like a scorpin with twin machine guns and new weapons like a lazer gun, "It was a project of which I will always be proud! We made some cool-a and imaginative weapons, we added new texture sets that not only stood out for their aesthetic quality but also added a more bright and intense motif to the otherwise dark Quake.

Add-ons zijn altijd een welkome toevoeging om je favo spel langer te blijven spelen. Mi chien vaak meer van hetzelfde, maar voor de echte diehard maakt dat toch niets uit, die wil alleen maar meer . Zelf vond ik Malice een zeer strakke uitbreiding van Quake, vooral het geblaas van de duikers in het donkere water bezorgden me rillingen .
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou