Nieuws

De Gouw uit Lord of the Rings in detail nagemaakt in Minecraft

Bijna een jaar aan werk

Geschreven door Michel Musters op
Een team van 25 spelers hebben bijna een jaar gewerkt aan het namaken van de Gouw in Minecraft. De Gouw is de woonplaats van de Hobbits in de Lord of the Rings-franchise.

De Gouw is gebouwd in een schaal van 1 op 58. Volgens de beschrijving is het één van de meest gedetailleerde en onderzochte maps in Minecraft. Het gaat om de pc-versie van de populaire bouwgame.

Op Imgur zijn meer afbeeldingen te bekijken.

Bron: Imgur

Dit artikel delen:

Lees meer

Tearaway Unfolded Update Destiny geeft aantal Xbox-gamers problemen
22

Reacties op: De Gouw uit Lord of the Rings in detail nagemaakt in Minecraft

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Skynetll7

    • 9 september 2015 15:55
    NoLife.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Magister

    • 9 september 2015 16:14
    En hoeveel uur zit jij per dag achter een spel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Skynetll7

    • 9 september 2015 16:25
    0 ten eerste zijn er geen fantsoenlijke spellen op de markt die me aanstaan, en ten tweede heb een baan met aardig wat uurtjes en een compleet gezin. Zal keer 3 uur per week zijn. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 9 september 2015 16:33
    Omdat jij het niet doet is nog geen reden om maar gelijk te zeggen dat iemand geen leven heeft. Voor mij hoeft dat gezin dus niet, dat zou voor mij geen leven zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mvdz

    • 9 september 2015 16:42
    Jij ook "NoLife" dus. Het is maar wat je prioriteiten zijn in het leven toch? Ieder zn ding. ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 9 september 2015 18:14
    Een gezin? Met kinderen? … NoLife

    ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jerz1993

    • 9 september 2015 18:45
    En wat doe je hier dan.. Ga iemand anders vervelen met je gezin en baan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Skynetll7

    • 9 september 2015 18:56
    Idd, je slaat de spijker op de kop.
    Dacht dat dit wel een leuke site zou zijn, maar blijkbaar is het besmet met (no) lifers die zich ook aan gesproken voelen en meteen op de tenen zijn getrapt als er een grapje wordt gemaakt. Suc6 met jullie virtual life, want blijkt maar weer dat het social hier ver te zoeken is. Ik ben weg hier, kunt reageren maar antwoord zul je over 10 jaar nog niet krijgen. Ciao :D
    Gamer.nl geen aanrader.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Skynetll7

    • 9 september 2015 19:04
    Idd, je slaat de spijker op de kop.
    Dacht dat dit wel een leuke site zou zijn, maar blijkbaar is het besmet met (no) lifers die zich ook aan gesproken voelen en meteen op de tenen zijn getrapt als er een grapje wordt gemaakt. Suc6 met jullie virtual life, want blijkt maar weer dat het social hier ver te zoeken is. Ik ben weg hier, kunt reageren maar antwoord zul je over 10 jaar nog niet krijgen. Ciao :D
    Gamer.nl geen aanrader.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krannjik

    • 10 september 2015 01:37
    Hey Skynetll7, bedankt voor de complimenten en veel plezier met je drie kinderen, zo te horen kan je het wel gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krannjik

    • 10 september 2015 01:44
    Hey Skynetll7, bedankt voor de complimenten en veel plezier met je drie kinderen, zo te horen kan je het wel gebruiken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • inactiefglaned

    • 10 september 2015 09:41
    Haha, wat is dit een grap zeg. Zullen leuke kinderen worden met zo'n onnozele vader. Doei!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stuyvesant

    • 10 september 2015 10:42
    Dag trol! Veel plezier met je gezin in een hol onder de grond!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 10 september 2015 16:01
    Oké doei was gezellig! xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 10 september 2015 16:08
    Oké doei was gezellig! xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 11 september 2015 09:35
    Je verwijt anderen anti-sociaal gedrag? Kerel, jouw eigen eerste reactie op een post die betrekking heeft op het creatieve talent en de efforts van een team van 25 mensen dat heeft samengewerkt om iets aparts te maken is 'no life'.

    Ik bedoel wow, het begrip 'ironie' is echt duidelijk niet aan jou besteed. Ik hoop dat je je kinderen een betere opvoeding geeft dan je zelf "genoten" hebt.

    Stel me zo voor dat als jij ooit nog eens in Parijs komt en de Eiffel toren ziet je waarschijnlijk ook als eerste opmerking maakt dat Mr. Eiffel een no-lifer was.

    Trol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 11 september 2015 09:36
    Honderden games, te kust en te keur in allerlei genres maar niks is fatsoenlijk genoeg voor meneer.

    Ach gossie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 9 september 2015 16:59
    Het is juist mooi dat iemand zoiets kan uitwerken?
    We hebben allemaal hobby's, de 1 gamed, de ander heeft vrouwen als hobby.
    Zo kan ik nog wel even doorgaan.

    De definitie van een leven hebben is een vraag die ieder mensen verschillend zal beantwoorden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Archsoulxx

    • 9 september 2015 17:55
    Nah het is meer sociaal probleem hebben. Dus /nolife

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sabor

    • 9 september 2015 18:44
    Waar haal je nou weer vandaan dat degene die dit gemaakt heeft een sociaal probleem heeft?