Nieuws

De Games With Gold voor juni zijn bekend

Met Watch Dogs en Assassin's Creed 3

Geschreven door Michel Musters op
Microsoft heeft de Games With Gold voor juni bekendgemaakt, waaronder Ubisoft's openwereldgame Watch Dogs.
Iedereen met een Xbox Live Gold-abonnement kan van 1 tot en met 30 juni gratis Speedrunners downloaden op Xbox One. Van 16 juni tot en met 15 juli is Watch Dogs gratis te downloaden.


Op de Xbox 360 kunnen Gold-leden Assassin's Creed 3 binnenhalen van 1 tot en met 15 juni. EA's rpg Dragon Age: Origin is gratis van 16 tot en met 30 juni. Beide titels zijn ook speelbaar op Xbox One via backwards compatibility.

Tot slot komt er heel de maand juni voor Gold-leden ook gratis downloadbare content beschikbaar voor de recent uitgekomen remaster van Phantom Dust.

Dit artikel delen:

Lees meer

Battlefield 1 krijgt eerste vrouwelijke soldaat in multiplayer Warframe-studio komt met free-to-play shooter Keystone
11

Reacties op: De Games With Gold voor juni zijn bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • haastnooit

    • 24 mei 2017 09:15
    Watch dogs maar eens oppikken dan. Goeie games weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 24 mei 2017 09:53
    Yes AC3 en Watch Dogs. Microsoft leest de laatste maanden mijn gedachten voordat ze Games with Gold selecteren haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 24 mei 2017 09:57
    @timtim96 Je hebt zeker Kinect aangesloten, die leest inderdaad de gedachten van iedereen in de huiskamer en stuurt die door naar Microsoft om zo de wereld langzaam over te nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 24 mei 2017 12:50
    @haastnooit
    Haha :)

    ontopic: Top games weer. Dragon age had ik nog niet, alleen deel 3. WD ook altijd nog willen proberen na alle drukte eromheen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 24 mei 2017 16:34
    @haastnooit DIT IS DE EERSTE ZET. WIJ GEVEN MACHINES EN COMPUTERS TE VEEL MACHT. ZE GAAN DE WERELD OVERNEMEN!

    … Vandaar heb ik geen Kinect ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • kleinekoosjer

    • 24 mei 2017 12:39
    AC3 heb ik uiteraard al, maar dikke prima. Erg blij met Speedrunners. Ik zat daar al een tijdje op te wachten maar hij kwam maar niet. Leek zelfs even helemaal niet meer te komen.. en nu BAM! Gratis met Gold.. super nice! Watchdogs en Dragon Age ook erg blij mee. Toen der tijd overgeslagen.. maar ga ze zeker een kans geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 24 mei 2017 15:10
    Goede games, niks te klagen deze maand.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • danieldebruin

    • 24 mei 2017 17:20
    Ik ben benieuwd met wat voor 'troep' sony komt deze maand… erg jaloers op de xbox owners.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 24 mei 2017 17:27
    @danieldebruin

    Ah, Type Rider was wel kewl deze maand. Rest was weer matig yeah.
    Veel indie games op ps4 +

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 24 mei 2017 21:11
    @danieldebruin
    Ik heb me anders erg vermaakt met tales of the borderlands.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • timtim96

    • 24 mei 2017 17:33
    @GamerNL redactie en Xbox Live bezitters.
    De game-pass is vandaag live gegaan. Xbox Live bezitters kunnen een gratis proefperiode van 14 dagen activeren als ze inloggen op de pagina in deze link. Dat betekent dus twee weken lang toegang tot meer dan 100 games. Daarna kost het volgens mij €9,99 per maand.
    http://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-game-pass
    Misschien waard om daar een apart berichtje van te maken?