Nieuws
Just Cause 4

De eerste beelden van Just Cause 4

De game bestaat!

Geschreven door Michel Musters op
De eerste screenshots en assets van Just Cause 4 zijn gelekt.

Net als de eerste screenshots van Assassin's Creed Odyssey, ontdekte Gematsu de screens van Just Cause 4 ook op de servers van GamePro.de.

Verwacht wordt dat de nieuwe game van Avalanche Studios tijdens de persconferentie van Square Enix getoond wordt. Eerder werd al bekend dat er aan de game gewerkt werd, onder andere door een Steam-advertentie.

De Square Enix-persconferentie begint morgenavond om 19:00 uur Nederlandse tijd.

Just Cause 4
Just Cause 4
Just Cause 4
Just Cause 4
Just Cause 4
Just Cause 4
Just Cause 4
Just Cause 4
Just Cause 4

Dit artikel delen:

Lees meer

NieR: Automata komt naar Xbox One Eerste gameplay van Dead or Alive 6 getoond
8

Reacties op: De eerste beelden van Just Cause 4

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 10 juni 2018 13:45
    Ik heb gehoord dat als je just cause 4 koopt je algehele aankoopbedrag van just cause 3 terug krijgt, maar dan wel elke 20 dagen een klein bedrag. zeg maar net als de framerate van JC3. die ze nooit gepatched hebben. #wanproduct.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonnyLegend

    • 10 juni 2018 14:06
    @casualkiller
    En daarom geen Just Cause 4 voor mij. 3 Was weggegooid geld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 10 juni 2018 15:21
    @DonnyLegend wat een kortzichtige reacties. Dat de framerate bij deel 3 niet goed was hoeft niet te betekenen dat dat bij deel 4 zo is. Op de ps4 pro was de game beter te doen en heb me er mee vermaakt. Ben dus wel benieuwd naar het nieuwe deel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Dokter Caspari

    • 10 juni 2018 15:38
    @obi-twan kenobi hmmm, ik neem het ze anders ook kwalijk hoor. Ze hadden dat gewoon voor elkaar moeten maken, want op mijn PS4 was de game praktisch onspeelbaar. En ik ben echt iemand die zich normaal nooit zo heel druk maakt om performance. Ik heb om deze reden ook geen vetrouwen in deel 4, ook de setting is wederom hetzelfde wat mij niet langer aanspreekt. We gaan het zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 10 juni 2018 21:20
    @Dokter Caspari
    mja, dat valt toch vooral Sony en Microsoft te verwijten.
    Geen enkele ontwikkelaar doet tenslotte graag concessies aan zijn spellen.
    Dus misschien PC-versie op goede PC draaien volgende keer.
    Dropt nooit beneden de 60 fps op een 1080 Ti en 4790k…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 10 juni 2018 17:44
    Ik weet niet of ik hier wel zo op zit te wachten. Oke het kloten met physics en de verwoesting is leuk maar dit lijkt eigenlijk alleen maar een graphics update ofzo.

    Afijn, het zijn slechts screenshots, ik mag nog niet oordelen. Ik sta echter niet te popelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Battlestar28

    • 10 juni 2018 18:44
    @Millman7
    Inderdaad. Beetje het been there done that idee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 10 juni 2018 19:00
    Bij 'beelden' denk ik aan video.. Jullie bedoelen Screenshots, noem het beestje bij z'n naam 🤔😊