De AI reageert op verschillende spelsituaties in FIFA 2003 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Doordat het aanbod qua voetbalgames op de PC niet groot is, weet EA Sports zonder veel moeite al jaren de voetbalfans over te halen om haar nieuwste Fifa games aan te schaffen. Dat de developer er toch iets aan blijft doen om de game te verbeteren, wordt duidelijk uit een interview met producer Danny Isaac, dat op het forum van SoccerGaming te vinden is.

Er wordt onder andere gesproken over het feit dat de bal niet meer vanzelf aan je voet blijft kleven en je werkelijk aktie moet ondernemen om hem mee te nemen. Een ander punt van aandacht is dat de computer zich aanpast aan de spelsituaties:The goal this year was to make games ebb and flow, and to do this we've had to change the way the CPU plays. For instance, if you're up 1-0 in the 80th minute, the CPU will start pre ing hard to get hold of the ball, he'll tackle more aggre ively and break fast looking for the equalizer. If the roles are reversed he'll pa the ball around trying to hold on to po e ion and killing off the game. In addition to this, he'll change his formation and make substitutions, which will give him better defensive or attacking options depending on the situation.Dat praatjes geen gaatjes vullen weten we uit voorgaande jaren, waar ook verteld werd dat de game revolutionair zou zijn. Het gehele interview is te vinden op de volgende pagina.Met dank aan Xrenity voor het melden van dit nieuws.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou