Nieuws
Days Gone

Days Gone uitgesteld tot april 2019

Puntjes op de 'i' zetten

Geschreven door Rick Bloemzaad op
Ontwikkelaar Bend Studios stelt de releasedatum uit voor Days Gone. De game staat nu gepland om op 26 april 2019 uit te komen voor de PlayStation 4. De game stond voorheen gepland om in februari uit te komen. Dit laat Sony weten via een blogpost.

Bend Studios zegt de game uit te stellen om het nog meer te kunnen polijsten voordat het wordt uitgebracht. Het is niet de eerste keer dat de game wordt uitgesteld. De originele releasedatum voor Days Gone stond gepland voor 2018.

Days Gone is een open wereld-game en speelt zich in de wildernis twee jaar na het uitbreken van een wereldwijde pandemie. De speler moet als Deacon St. John, een zwerver en premiejager, zien te overleven en tegelijk een reden vinden om te willen blijven leven.

Days Gone verschijnt op 26 april 2019 voor de PlayStation 4.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Episode 3 van The Walking Dead moet dit jaar nog uitkomen' Soulcalibur 6 maakt zielsgelukkig
10

Reacties op: Days Gone uitgesteld tot april 2019

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Krytuun

    • 19 oktober 2018 11:27
    Days Gone ziet er indrukwekkend uit (grafisch), maar ik ben bang dat het van alle Sony Exclusives de minst interessante game is.

    Het mist een eigen identiteit, het heeft niet die impact die Last of Us bijvoorbeeld heeft.
    Daarmee wil ik niet zeggen dat de game prut zal zijn, ik denk dat het best een aardig spel zal zijn, maar de WAUW factor zal missen die God of War, Spider-man en Last of Us 2 wel hebben.

    Hopelijk dat het uitstellen de benodigde polish biedt, tot dusver moet ik nog overtuigd worden door Days Gone.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 19 oktober 2018 13:46
    @Krytuun
    Dat gevoel heb ik ook een beetje, maar we hebben nog niet alles gezien. Ik denk dat ze bewust niet te veel hebben laten zien tijdens de gameplaydemo's. Hoop wel dat er niet nog meer uitstel komt. Goeie kans dat The Last of Us 2 uitkomt in Juni en dan valt Days Gone in het niets.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 19 oktober 2018 16:55
    @Krytuun Me eens. Het doet naar mijn idee niets nieuws, unieks of anders dan we al hebben in 13 andere spellen. Het is weer zo'n open wereld vol met 'bezigheden'.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • KoningDriessen

    • 19 oktober 2018 11:59
    Het is denk ik veelzeggend dat de game compleet is overgeslagen op de e3. Lijkt alsof Sony zelf ook niet de hoogste verwachtingen heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • PhydomiR

    • 19 oktober 2018 12:01
    Zal vast een hoop aan gepolijst moeten worden maar de echte (en zeer verstandige) reden is natuurlijk dat ze niet recht tegenover Anthem, Metro Exodus en Crackdown 3 willen staan. Heel logisch om hem twee maanden naar achteren te schuiven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 19 oktober 2018 12:27
    @PhydomiR Dat is inderdaad ook een goede reden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 19 oktober 2018 17:25
    @PhydomiR dat is niet de reden als je het bij anthem neerlegt want anthem heeft nog minder interesse van gamers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 19 oktober 2018 13:03
    Dit was 1 van de 3 games op de E3 voor mij toen het voor het eerst werd getoond maar ik verlies nu wel een beetje mijn hype.. Neem gewoon een realistische release date voor jezelf en kom daarmee ipv steeds weer uitstellen en teleurstellen. Als de game uitkomt weet ik zeker dat mijn hype net zo groot is als dat het was day 1 maar vind dit erg jammer!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bayek79

    • 19 oktober 2018 19:36
    Mooi zo. Tegen die tijd heb ik Odyssey en Red Dead Redemption 2 wel uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 20 oktober 2018 08:25
    Geen probleem, duur sowieso tot april om rdr wellicht nog niet eens uit te spelen. Prima zo