Nieuws
Day of the Tentacle

Day of the Tentacle Remastered deze maand naar pc

Korting via GOG.com

Geschreven door Michel Musters op

De remaster van Day of the Tentacle komt op 22 maart uit op pc. Dat is aangekondigd op GOG.com.

Mensen die de game via GOG.com reserveren, krijgen tien procent korting, waardoor de prijs op 13,49 dollar (omgerekend 12,25 euro) komt te staan. Er is nog geen releasedatum voor de PS4- en Vita-versies.

Bron: GOG.com

Dit artikel delen:

Lees meer

Producer Middle-Earth: Shadow of Mordor sterft aan gevolgen kanker Valve brengt gratis vr-compilatie uit met Portal-thema
14

Reacties op: Day of the Tentacle Remastered deze maand naar pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Wormpaul

    • 8 maart 2016 13:25
    Vraag aan mijn vrienden van gamer.nl

    Nooit gespeeld maar als grote fan van MI / Grim Fandango / Broken Sword e.d. kan ik deze blind reserveren ? (graag bevestiging om laatste twijfel weg te nemen)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 8 maart 2016 13:33
    @Wormpaul Persoonlijk vind ik van wel, maar verschilt natuurlijk per persoon. The soy sauce hieronder lijkt in ieder geval enthousiast :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • arthurvv

    • 8 maart 2016 13:56
    @MichelMusters Verschilt niet per persoon. DotT is qua opzet en humor misschien wel de beste van alle LucasArts adventures. Als je MI en Grim Fandango tof vond, kun je deze inderdaad blind reserveren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 8 maart 2016 16:00
    @arthurvv sluit ik me helemaal bij aan. Persoonlijk vond ik deze game van alle die jij opnoemt misschien nog wel de beste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 8 maart 2016 13:57
    @Wormpaul

    Of ik tot je vrienden van gamer.nl behoort weet ik niet :), maar wil graag je vraag beantwoorden.
    Deze kan je blind reserveren, 1 van de beste adventure games die ik ooit gespeeld heb.

    Vond deze zelfs leuker dan Grim Fandango maar dat is persoonlijk natuurlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 8 maart 2016 14:04
    @ShadowX

    Dank heren, ik heb de game reeds in pre-order gezet :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 8 maart 2016 15:18
    @Wormpaul Persoonlijk vind ik ik dit na Full Throttle de beste. Enorm veel humor en grappige puzzels. Door de 3 tijdlijnen waar in je speelt zijn de puzzels soms best lastig, maar nooit echt frustrerend.

    Full Throttle wordt overigens ook een remaster van gemaakt gelukkig! Die zou in 2017 uit moeten komen volgens de Double Fine website.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 8 maart 2016 15:22
    @WijvanWCeend

    In mijn gedachten heb ik vroeger Full Throttle in een middag of misschien 2 uitgespeeld? De graphics & humor waren fantastisch maar de game zelf misschien iets te kort / makkelijk vergeleken met bijvoorbeeld een MI waar ik weken aan gespendeerd heb…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 8 maart 2016 15:24
    @Wormpaul Hij is inderdaad vrij kort. Maar ik vond de animatie en tekenstijl van de game echt ontzettend sfeervol. De muziek en de voice acting waren ook echt tegek.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 8 maart 2016 16:01
    @WijvanWCeend Full Throttle helemaal vergeten! Die staat bij mij net op nr 2. Geweldige games waren het.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 9 maart 2016 00:47
    @WijvanWCeend

    Ow een Full Throttle remaster, toch zag die game er toen al erg goed uit maar een remaster is natuurlijk zeer welkom.
    Jammer dat deel 2 er nooit gekomen is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 8 maart 2016 13:26
    Ah dat is super awesome! Eén van me favoriete point and clickers vroeger. Hopelijk gooien ze deze ook op XBOX1 erop

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 8 maart 2016 15:09
    Day of the Tentacle is en blijft een geweldige game, en de stijl was destijds al prachtig.

    Voor mij persoonlijk is deze remaster echter overbodig, ik heb het spel nog op CD-ROM en de nostalgie bij het spelen van de originele versie, in originele resolutie vind ik prachtig.

    Het is hier niet zo dat (zoals bij Monkey Island 1 en 2 gedaan is) alles vernieuwd is (hence remaster), maar ik zou ook niet weten hoe je dit echt anders zou moeten doen zonder de charme te verliezen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 8 maart 2016 16:31
    Sleutel onder het matje !