David Cage verklaart veranderingen in PS4-versie Beyond: Two Souls | Gamer.nl

David Cage verklaart veranderingen in PS4-versie Beyond: Two Souls | Gamer.nl

swapitems="function (a,b){return this[a]=this.splice(b,1,this[a])[0],this}">David Cage heeft verklaard waarom de huidskleur van een aantal personages in de PlayStation 4-versie afwijkt van die in de PlayStation 3-versie.</p>

Gisteren ontstond er ophef over de nieuwe versie van Beyond: Two Souls. In afbeeldingen werd een vergelijking gedaan tu en de game op PlayStation 3 en PlayStation 4. Hoofd van Quantic Dream, David Cage, deed een uitspraak tegenover Eurogamer over dit verschil.

Volgens Cage zijn er twee redenen waarom het uiterlijk van sommige personages verschillen. Als eerst noemt hij de nieuwe belichting en shader van de huid als reden voor de verandering. Dit kan leiden tot een lichtere vertoning van de huid. Cage benadrukt dat dit effect ook van toepa ing is op het hoofdpersonage.

Verder zijn alle personages geüpdatet voor de PlayStation 4-versie. Naast gezichten krijgen verschillende personages ook nieuwe kleding of acce oires.  Door dit proces is het uiterlijk of gezicht veranderd.

“We betreuren het feit dat we verantwoording moeten afleggen wanneer de huidskleur van een voorbijganger licht veranderd is wegens technische redenen, maar we willen onze fans verzekeren dat Quantic Dream ra en- en geslachtsdiversiteit wil aanmoedigen.” Dit schrijft David Cage in een uitgebreide verklaring.

Beyond: Two Souls is 24 november verschenen voor PlayStation 4. De PlayStation 3-versie is sinds oktober 2013 beschikbaar. 

Media has no description
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou