Nieuws
PlayStation E3

Datum en tijd bekend voor Sony’s E3 2016 persconferentie

Zelfde tijd als eerdere jaren

Geschreven door Lucas May op

Sony houdt hun jaarlijkse E3 persconferentie op dinsdag 14 juni om 03:00 uur ‘s nachts Nederlandse tijd. Dit heeft de ontwikkelaar gisteren aangekondigd.

De naam van de presentatie is simpelweg E3 2016 PlayStation Press Conference en wordt georganiseerd in de Shrine Auditorium, een locatie die Sony in 2014 ook al gebruikte. De persconferentie vindt plaats op dezelfde tijd als voorgaande jaren.

Ubisoft, die vorige maand een tijd bekendmaakte, houdt hun persconferentie op de tijd waarop Electronic Arts in voorgaande jaren hun persconferentie hield. Dit komt omdat EA zich heeft teruggetrokken van E3 en in plaats daarvan een dag eerder een eigen evenement organiseert.

Alhoewel er nog geen informatie is vrijgegeven, is de verwachting dat Sony nieuwe titels gaat aankondigen en meer informatie verstrekt over het aankomende PlayStation VR. Mogelijk wordt de uitgelekte nieuwe versie van de PlayStation 4, intern de PlayStation Neo genoemd, onthuld.

Bron: Polygon

Dit artikel delen:

Lees meer

Data van Steam Summer Sale 2016 gelekt Duits voetbalteam koopt League of Legends-team
14

Reacties op: Datum en tijd bekend voor Sony’s E3 2016 persconferentie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vovelic

    • 17 mei 2016 10:09
    Kan niet wachten! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 17 mei 2016 10:18
    Beetje een rot tijd, maar aan de andere kant, ik ben woensdags altijd vrij :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 17 mei 2016 10:59
    @casualkiller

    Euh je weet dat het op de nacht van maandag op dinsdag valt eh? ;) Dus als je dinsdag moet werken is dinsdag 3 uu snachts niet echt fijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 17 mei 2016 11:22
    @coola

    godver het is echt maandag ochtend hier in mijn hoofd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 17 mei 2016 11:02
    @casualkiller Daar heb je niet zoveel aan op dinsdag om 3 uur in de nacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 17 mei 2016 10:29
    Tlou 2 please..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 17 mei 2016 14:03
    Altijd leuk die E3 alleen zo jammer van de tijden, ik lees of kijk hem de dag erna wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 17 mei 2016 17:23
    @ShadowX Precies, ik zet gewoon zodra ik wakker word YT aan met de volledige Sony conference.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 17 mei 2016 17:39
    @Nuage

    Tja wou dat ik dat kon :) (hoewel sommige figuren hier denken dat als je overdag post dat je niet werkt en schijnbaar nog nooit van tablets, mobiele telefoons gehoord hebben) maar ik zal hem hoogstwaarschijnlijk pas in de avond kijken, niet zo erg hoor want ik skip meestal tijdens zulke filmpjes toch alleen maar het gelul en wil alleen maar de games zien die er gaan komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 17 mei 2016 18:08
    @ShadowX Er kunnen inderdaad zoveel redenen zijn. Mijn werk begint bijvoorbeeld altijd pas om 14 uur. Ik kijk hem altijd wel helemaal, al zit er inderdaad ook een hoop troep tussen.
    Als het waar is dat die Neo er snel aan komt, dan kan het bijna niet anders dan dat Sony er op de E3 mee naar buiten treedt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 17 mei 2016 21:44
    @Nuage '

    Ze zullen ongetwijfeld die Neo aankondigen maar zelf vind ik het nog steeds een onzin iets, de PS4 kan makkelijk nog een tijdje mee.

    Mocht het zo zijn dat ik VR geweldig gaat vinden en dat VR het beste werkt met de Neo dan ken ik mezelf en zal die ongetwijfeld hier in huis komen.
    Hoop zelf van niet gezien me vrouw me dan weer voor gek verklaard :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 17 mei 2016 22:02
    @ShadowX Ik heb ook zoiets. Ik wil niet dat hij uitkomt en ik wil hem niet kopen als hij uitkomt. Maar als de VR ervaring er (veel) beter mee is….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 17 mei 2016 22:48
    @Nuage

    Jep precies dat :P.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tektwo

    • 18 mei 2016 18:10
    Volgende dag lees ik alles wel op gamer. Of ik kijk naar een opname ergens.