Nieuws

Darth Vader PS4-controller komt apart beschikbaar

Vanaf 17 november

Geschreven door Thijs Arnoldus op
De Darth Vader-editie van de Dual Shock 4-controller is vanaf 17 november ook apart verkrijgbaar. De controller zat in eerste instantie alleen bij de Star Wars Battlefront PS4-bundel.

De controller heeft een op Star Wars geïnspireerd ontwerp, met rode vierpuntdruktoets, rode en blauwe schouderknoppen en witte analoge sticks. De touchpad is versierd met het logo van Star Wars.

De controller verschijnt in dezelfde week als de limited edition Darth Vader PS4-console. De controller wordt uitgebracht in aanloop naar de release van Star Wars Battlefront, die op 19 november verschijnt voor PS4, Xbox One en pc.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Fallout 4 Rocket League krijgt mutators en gratis Vault Boy-antenne
12

Reacties op: Darth Vader PS4-controller komt apart beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Supertoolz

    • 10 november 2015 11:24
    Ik weet niet wat het gaat kosten, maar…shut up and take my money!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aurulion

    • 10 november 2015 18:53
    59,98 bij gamemania. Dezelfde prijs als de normale variant!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Supertoolz

    • 11 november 2015 09:51
    Ik ga een dezer dagen eens even shoppen. Thnx voor de tip!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • loki82

    • 10 november 2015 11:27
    ziet er leuk uit, maar om nou te zeggen dat ik er ook maar iets van Darth Vader in herken…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 10 november 2015 11:30
    Makkelijk toch? De actie knoppen moeten de console achtige paneel op zijn pak voorstellen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 10 november 2015 15:29
    Darth Vader zijn armor is zwart, deze controller is ook zwart. Een design technisch wonder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ceiro

    • 10 november 2015 12:51
    liever een Dart Vader ps4 console!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 10 november 2015 13:20
    Daar is al aan gedacht door Playstation ;) Komt volgende week uit samen met Battlefront!

    Ik kan helaas geen linkje er bij zetten, maar is te vinden op Bol en op de site van Playstation.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wilmaster1

    • 10 november 2015 12:58
    Ik snap niet helemaal waarom ze de Rode en Blauwe bumpers hebben gebruikt. Imo zouden ze de controller of helemaal dark-side moeten maken, of er een duidelijk contract tussen de twee zijdes tussen moeten maken. Nu voelt het alsof ze een Dark-side controller wilde maken maar zich bedachten ook wat blauw voor de leuk toe te voegen.
    - Alsnog ziet hij er awesome uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sarin

    • 10 november 2015 19:06
    Deze controller is geïnspireerd op het beademings apparaat op vader's borst met een rode en blauwe knop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wilmaster1

    • 10 november 2015 23:03
    Ah, natuurlijk, deze is blauw, ik dacht dat hij groen was. Alsnog vind ik het blauw wat afwijken, maar het is logischer als je het zo bekijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sarin

    • 10 november 2015 19:06
    Deze controller is geïnspireerd op het beademings apparaat op vader's borst met een rode en blauwe knop.