Nieuws
Darkborn

First-person rpg Darkborn is niet meer in ontwikkeling

Bekendgemaakt in een tweet

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Darkborn, een rpg van de ontwikkelaar The Outsiders, is niet meer in ontwikkeling. De ontwikkelaar maakte dit bekend in een statement op Twitter.

Darkborn werd vorig jaar aangekondigd als de eerste game van de gamestudio The Outsiders. Darkborn is een Viking horrorgame, waar spelers als een klein monster spelen. Het monster wil wraak nemen op de mensheid om wat ze zijn familie hadden aangedaan. De game moest dit jaar uitkomen, maar nu heeft de ontwikkelaar aangekondigd dat de game niet meer in ontwikkeling is.

De ontwikkelaar vertelt in hun verklaring dat ze in april nog een trailer uitbrachten, terwijl ze wisten dat de game werd geannuleerd. The Outsiders zegt alles gedaan te hebben om door te kunnen gaan, maar dat het helaas niet meer mogelijk was. De ontwikkelaar hoopt ooit nog naar de game terug te keren. Het volledige statement is hieronder te lezen.

The Outsiders geeft aan bezig te zijn met een ander project. Over welke game het gaat is op het moment van schrijven nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gears Tactics is eigenlijk gewoon Gears Stemacteurs hoofdpersonage Assassin’s Creed Valhalla bekend
13

Reacties op: First-person rpg Darkborn is niet meer in ontwikkeling

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    El Ninjo

    • 1 mei 2020 12:39
    Jammer, horrorgames houden een speciaal plekje in mijn hart. Dit zag er best netjes uit, hopelijk komen ze er in de toekomst weer op terug en is het nieuwe project net zo interessant als ze doen geloven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 1 mei 2020 14:30
    jammer dat het gebeurd is … had het ook wel erg leuk gevonden RPG en Horror
    en het was eens een keer wat anders als mens op monsters jagen of undeads , nu mag je als monster op mensen jager ….. jammer .. hopelijk gaan ze ooit nog een keer verder

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quirinius

    • 1 mei 2020 16:42
    First person, dus überhaupt niet interessant. Ik blijf mij afvragen, waarom kunnen ze niet gewoon in elke game beide opties geven? Ik ben vast niet de enige die niet van first person houd, dus ze bedienen er gewoon een grotere markt mee als ze beide opties bieden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 1 mei 2020 16:51
    Het schort nog al eens aan jullie vertalingen gamer.nl.
    Er staat niet dat ze al wisten dat ze al wisten dat de game geannuleerd was tijdens de release van de trailer.
    Er staat dat ze die trailer uitbrachten terwijl ze wisten dat het MOGELIJK het laatste was wat ze zouden uitbrengen.

    Of gaat deze comment ook weer verwijderd worden net als mijn comment bij het Horizon zero dawn artikel, over de fout die daar in zat (en er nog steeds in zit).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WijvanWCeend

    • 1 mei 2020 18:32
    @darkmanwls ik weet niet of comments op comments verwijderd worden. Maar onder mijn comment op het hzn zero dawn artikel werd de sfeer heel erg vervelend en kinderachtig. Dus heb ik mijn eigen comment waaronder gediscussieerd werd verwijderd. Ik hou niet zo van dat kinderachtige gebash namelijk. Je hoéft natuurlijk niet op gamer te komen. Zat andere plaatsen voor gamenieuws.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 1 mei 2020 18:40
    @WijvanWCeend Het enige wat ik gezegd heb is dat de pc versie al wel bevestigd was en dat ze dat ook zelf al gemeld hadden. Die is vervolgens verwijderd.
    Wat ik daarna gezegd heb is nu nog te lezen.
    Het valt mij gewoon op dat er de laatste tijd nogal fouten worden gemaakt, vaak vanwege slechte vertalingen, slecht onderzoek of gewoon omdat het artikel wel rechtstreeks gekopieerd lijkt van een andere bron.

    Ik ga echt niet zo'n drama maken bij een spel of grammaticafoutje. Maar als het bericht gewoon foute informatie geeft of een foute indruk wekt, dat klopt gewoon niet,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 1 mei 2020 23:36
    @darkmanwls Slechte vertalingen, talloze spelfouten in nieuwsberichten, rare columns, absurd moderatiebeleid, redacteuren die alleen reageren wanneer het ze zelf uitkomt maar zelden ingaan op kritiek, etc etc. Ik lees hier af en toe nog wel eens wat, maar het niveau is eigenlijk vrij dramatisch

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 mei 2020 00:07
    @Agent 4125 Je vergeet het ronduit verwijderen van berichten die te kritisch worden. Tenzij dat onder absurd moderatie beleid valt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 2 mei 2020 01:35
    @darkmanwls rip coola

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 2 mei 2020 08:16
    @Millman7 Ja, ik mis m af en toe best wel, vooral nu, met de aankondiging van een nieuwe AC. Ik kon wel om m lachen.
    Ik weet niet wat ie gezegd heeft waardoor ie geband werd, dus kan geen mening geven over of ik dat vond kunnen of niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 2 mei 2020 13:41
    @darkmanwls ik sprak hem laatst nog in de stream van PU, was wel een vage (waarschijnlijk niet al terechte/nodige) reden maar kan het me zo 1 2 3 niet herinneren wat het nou precies was dus een mening heb ik ook niet.

    Hij was inderdaad altijd wel dé smaakmaker onder AC artikelen :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Agent 4125

    • 2 mei 2020 16:42
    @darkmanwls Dat bedoelde ik daar ook mee ja :-) Oa die moderator Swieb heeft zich hier echt onsterfelijk belachelijk gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 2 mei 2020 13:29
    @Agent 4125 Inderdaad het niveau is hier zeer laag. Kritiek levert bijna altijd meteen een ban op. En bij de voorspel artikelen moet je meteen oppassen met wat je zegt,want de LGBTQ zijn heilige mensen. Een tegen woord of ze wijzen op feiten met een Wikipedia link als bewijs is een ban waard.