Nieuws

Dark Souls is pre-order bonus voor Dark Souls 3 op Xbox One

Daarnaast seizoenspas aangekondigd

Geschreven door Aida . op

Spelers die Dark Souls 3 reserveren, krijgen er als tijdelijke aanbieding Dark Souls als digitale pre-order bonus bij. Dit bevestigt de Nederlandse Xbox-site. 

Het bericht wijst erop dat From Software’s eerste titel in de Dark Souls-serie backwards compatibility krijgt voor de lancering van Dark Souls 3. De Nederlandse Xbox-site geeft aan dat spelers de code binnen zeven tot tien dagen ontvangen in hun Xbox-berichtencentrum en deze kunnen invoeren op hun Xbox One.

Daarnaast laat Xbox Australië weten dat er een seizoenspas gepland staat voor Dark Souls 3. In een bericht op de site wordt aangegeven dat een seizoenspas toegang geeft tot twee uitbreidingen. Deze bevat onder andere nieuwe mappen, eindbazen en wapens. 

Bron: Xbox

Dit artikel delen:

Lees meer

Hoofdschrijver Mass Effect: Andromeda vertrekt naar Bungie YouTuber creëert Ocarina of Time en Donkey Kong 64 in Unreal Engine 4
14

Reacties op: Dark Souls is pre-order bonus voor Dark Souls 3 op Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • garciagarcia

    • 16 februari 2016 11:08
    Jammer dat dit niet gebeurd op de PS4…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 16 februari 2016 11:16
    @garciagarcia ik voel je pijn aangezien ds1 een geniaal spel blijft. Een hd heruitgave van beide demon en dark souls zou nu juist de perfecte fanservice zijn…

    Ik hou me gelukkig met de pc versie van ds1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 16 februari 2016 11:46
    @gimbal2
    Ja eens de pc versie is nu door de mods de beste versie. Ook ik zou heel graag een remaster van beiden zien, alleen zal demon's souls waarschijnlijk nooit op een xbox uit komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 16 februari 2016 13:27
    Ik vind het wel jammer dat dit een pre order bonus is en dat het om de digitale versie van ds3 gaat. Komt dark souls later dan ook nog in backwards compatibility?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 16 februari 2016 19:58
    @GoRightAhead Ik neem aan dat Dark Souls gewoon backwards compatible word en dus iedereen die de game al heeft (digitaal en hopelijk ook op disk) gewoon de game kan spelen op de X1. Als je DS nog niet hebt, krijg je hem gratis bij DS3. Dat maak ik eruit op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 16 februari 2016 13:51
    Demon souls zal nooit gebeuren op xbox om dezelfde reden dat Bloodborne nooit op xbox zal uitkomen, omdat sony daar de rechten van heeft. Daarom is men ook begonnen de serie dark souls te noemen, zodat ze het mutiplatform konden maken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 16 februari 2016 19:59
    @darkmanwls Jup, helaas wel. Aangezien Demon's Souls en Bloodborne fantastische games zijn, en hoe meer de games kunnen spelen, hoe beter. Gelukkig is de Dark Souls serie niet van Sony.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 16 februari 2016 14:31
    Alsof iemand die Dark Souls 3 koopt deel 1 niet heeft, wel een leuk idee, maar sta niet te springen om bij bijvoorbeeld in vergelijking bij de nieuwe Ghost Recon nog bijvoorbeeld advanced warfighter te krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 16 februari 2016 16:23
    @MelvinChowder nou ik dus. Ik ben hierin wel geïnteresseerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RdeFuijk

    • 16 februari 2016 20:01
    @MelvinChowder Ik heb Dark Souls op PC en PS3, maar aangezien DS gratis is bij de X1 versie van DS3 zorgt ervoor dat ik toch die versie op ga pikken. Gratis is gratis, toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • anyaka

    • 16 februari 2016 19:07
    2 epic DLC packs, dan denk ik er toch wel over te wachten op de volledige versie. (Alhoewel ik er nooit in ben geslaagd om alle dlc-bosses van deel 1 te killen, Artorias was voor mij echt onmogelijk, diepe respect voor degenen die hem wel kunnen killen)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 17 februari 2016 08:45
    @anyaka
    Kalameet was voor mij de moeilijkste!
    Heb ik nooit kunnen killen op sl1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 17 februari 2016 09:35
    @anyaka zie epicnamebro op youtube, uiteindelijk valt het wel mee als je de signalen leert herkennen. Elke aanval die hij doet heeft een tell.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • batsumoto

    • 19 februari 2016 12:36
    Hoe zit het met de mensen die de Collector's Edition hebben besteld? Zit die daar dan ook bij of geldt dit alleen voor de digitale pre order?

    EDIT> Zelf op speurtocht gegaan. Dit betreft alleen voor de digitale pre order en we weten allemaal dat niemand digitale games koopt. Toch?