Nieuws

Dark Souls 3 waarschijnlijk laatste in de serie

Aldus Hidetaki Miyazaki

Geschreven door Aida . op
Dark Souls-director Hidetaki Miyazaki heeft aangegeven dat hij niet verwacht eindeloos door te gaan met het maken van Dark Souls en Bloodborne-spellen. Dit heeft hij in een interview met GameSpot gezegd.

“Ik denk niet dat het de juiste beslissing is om eindeloos door te gaan met het maken van Souls en Bloodborne-spellen. Ik denk erover na om Dark Souls 3 de grote afsluiter van de serie te laten zijn”, zegt hij.

Volgens Hidetaki komt dat niet alleen van hem, maar vanuit het hele team van From Software, omdat zij in de toekomst nieuwe dingen willen maken. “Er komen nieuwe soorten games die door ons gemaakt worden en Dark Souls 3 is een belangrijk onderdeel van onze evolutie als bedrijf.”

Bron: Gamespot

Dit artikel delen:

Lees meer

Chivalry: Medieval Warfare begin december naar XOne en PS4 Vrijmimod: tien mods voor Fallout 4
8

Reacties op: Dark Souls 3 waarschijnlijk laatste in de serie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • gimbal2

    • 20 november 2015 16:43
    Ach, de titels zijn zeer herspeelbaar dus het is ook niet heel noodzakelijk om er een dozijn van te hebben. Zelfs dark souls 1 wordt nog volop gespeeld .

    Erg benieuwd wat er gaat volgen na ds3!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 20 november 2015 17:23
    Ben niet zo fan van DS1 en 2 maar Bloodborne was geweldig en heeft zeker vind ik een aardige replay basis.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 20 november 2015 17:26
    Hopelijk maakt hij nog eerst een Bloodborne 2 ook al wordt aangegeven dat je er niet op hoeft te rekenen, een flinke zak geld kan een hoop wonderen verrichten dus wie weet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 20 november 2015 17:43
    Miyazaki is een eerbiedig persoon die zich niet zal laten leiden door geld. Ik denk dat hij zal maken wat hij wilt en of dat een vervolg op bloodborne is weet alleen hij. Ik denk dat de eerste from game die je speelt altijd de beste voor je zal zijn en voor mij is dat dark souls. Demon's souls is ook een traktatie als je die nog niet hebt geprobeerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 20 november 2015 17:49
    Ik heb zowel DS1 en 2 gespeeld en Demon Souls en kon er niet in komen, Bloodborne heb ik uitgespeeld ook al was dat een nachtmerrie op zich :) maar de game bleef me terug roepen na elke keer dat ik dood ging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 20 november 2015 17:44
    Zolang er een Demon's Souls II komt is alles vergeven :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 20 november 2015 17:46
    Ik vind het een nobel streven. Je moet niet oneindig doorgaan met een serie met het risico dat mensen op een gegeven moment denken, nou weet ik t wel. En het wil niet zeggen dat hij geen andere succesvolle games meer zal maken met een soortgelijke gameplay. Alleen niet in de souls serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 23 november 2015 09:45
    Ai ai ai, mijn favoriete games van de afgelopen jaren. Van mij mag er elk jaar een nieuwe versie komen hoor, geen probleem xD. Vooral Bloodborne was zo intens vet, krijg er geen genoeg van!