Nieuws
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 staat weer op de PlayStation Store

Kan nog niet aangeschaft worden

Geschreven door Michel Musters op
Cyberpunk 2077 staat weer op de PlayStation Store, maar kan nog niet gekocht worden.

De game is gisterenavond verschenen op de PlayStation Store. Door er naar te zoeken kan de game gevonden worden. Ook kan men het spel aan de wenslijst toevoegen. De game kan echter nog niet aangeschaft worden - wanneer dat gebeurt is op moment van schrijven nog niet bekend.

Cyberpunk 2077 werd kort na lancering vorig jaar offline gehaald van de PlayStation Store. De game kreeg op lancering veel kritiek te verduren door de vele aanwezige bugs. In eerste instantie meldde ontwikkelaar CD Projekt Red dat gamers voor geldteruggave bij de bedrijven achter de consoles moesten aankloppen, waarna Sony besloot het spel uit de digitale winkel te gooien.

cyberpunk 2077

Dit artikel delen:

Lees meer

Turtle Beach onthult eerste eigen flightstick voor Xbox en pc Vervolg op actie-rpg Elex aangekondigd
13

Reacties op: Cyberpunk 2077 staat weer op de PlayStation Store

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 15 juni 2021 16:08
    De next gen update moet snel maar eens komen, dacht dat ie deze zomer moest komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 15 juni 2021 16:25
    @hulstpower Die zal zonder twijfel intern uitgesteld zijn door de belachelijke launch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 15 juni 2021 16:41
    @poklaan dit was na de launch dat ze deze gaven samen met de launch van de 1e grote patch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 15 juni 2021 16:15
    Nog steeds zwaar terecht dat de game uit de store was gehaald. Heb mij wel vermaakt met die game maar heb de afgelopen 12 jaar niet zo'n buggy game als cyberpunk 2077 gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ar_barca_ajax

    • 15 juni 2021 16:38
    Heb m zelf voor 25 eu bij bol gehaald net na een grote update en had totaal geen verwachting van de game en vind de game echt heel goed eigenlijk. Dan houd ik ook nog niet eens van het hele scifi genre. Zo zie je eigenlijk maar dat hype (die ik zelf ook vaak genoeg heb voor games) toch vaak bedriegt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 15 juni 2021 16:54
    @Ar_barca_ajax Waar speel jij hem op?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ar_barca_ajax

    • 15 juni 2021 20:28
    @Baroness op de ps5 gelukkig 👌

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 15 juni 2021 16:50
    Ik heb hem gekocht voor 25 euro op Nedgame maar dat was een tijdelijke actie geloof ik… En nu laat ik hem in de verpakking rijpen (net als goede wijn) tot dat hij goed speelbaar is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vaiio

    • 15 juni 2021 18:00
    Zou hem niet kopen voor de base ps4. Loopt echt nog steeds voor geen meter, vooral tijdens de drukkere gevechten. Het ziet er ook echt niet uit.

    Persoonlijk vond ik het ook niet echt een goede game, maar dat is maar een mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 15 juni 2021 18:21
    Nog lang niet klaar mee, ik doe bij dit soort games altijd zo'n beetje alles wat er te doen is, en ik vind het tof. Na de laatste patch geen enkele crash meer gehad en het draait aardig. Ik zit op de PS4 Pro, wat wel verschil schijnt te maken overigens..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 15 juni 2021 18:35
    Voor €17.79 op cdkeys gekocht. Ik zit op de PC Master Race en het speelt lekker weg moet ik zeggen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 15 juni 2021 20:09
    Ik heb hem dag 1 op ps4 gespeeld en man wat een drama geretourneerd en kijk er nooit meer naar om.

    Tenzij die next gen update de zaken veranderd uiteraard

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 16 juni 2021 09:13
    Ik vond het op de base xbox al vermakelijk, al liep hij voor geen meter. Erg benieuwd naar de next gen update zodat ik hem op mn series x kan spelen :)