Nieuws
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077-ontwikkelaar doet al ruim 175 uur over speelsessie

Game verschijnt op 10 december

Geschreven door Michel Musters op
Iemand van CD Projekt Red meldt dat hij Cyberpunk 2077 speelt al meer dan 175 uur en heeft de game nog niet uitgespeeld.

Die uitspraak doet Lukasz Babiel, QA-tester bij de ontwikkelaar, op Twitter. Hij laat daarbij wel weten dat hij het spel erg langzaam speelt op de hoogste moeilijkheidsgraad. Hij gebruikt daarbij veel stealth en loot alles. Hij verwacht dus dat andere spelers de game wel sneller uit kunnen spelen.

Cyberpunk 2077 staat officieel gepland voor een release op 10 december. De game komt dan uit op pc, PlayStation 4 en Xbox One, maar is via backward compatibility ook speelbaar op PlayStation 5 en Xbox Series X en Series S. In 2021 moet een next-gen update uitkomen. Op release komt de game ook naar Google Stadia.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vervolg op The World Ends With You onthuld Tomb Raider Reloaded voor mobiel aangekondigd
18

Reacties op: Cyberpunk 2077-ontwikkelaar doet al ruim 175 uur over speelsessie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    StormFox

    • 24 november 2020 08:52
    Ik ga net als de ontwikkelaar ook alle tijd nemen en zoveel mogelijk exploren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 24 november 2020 09:08
    1 werkdag voor hun dus, valt mee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 24 november 2020 09:26
    @Zut Damn, burn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    NrFive

    • 24 november 2020 13:53
    @Zut Daaaaaaaanggg !!

    Die was goed :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 25 november 2020 11:16
    @Zut 不不不

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    KLUUT

    • 24 november 2020 09:12
    Shit zoveel tijd heb ik nu ook weer niet om te gamen, moet ook nog andere games spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 november 2020 09:45
    ik wacht met kopen van deze game tot ik al mijn games heb uitgespeeld en er een droogte is zodat ik al mijn tijd rustig hier in kan stoppen. hopelijk is de next gen versie dan ook uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 24 november 2020 09:48
    @hulstpower Je bedoelt nooit? Als ik daarop ga wachten ga ik de game niet spelen, daaarbij heb ik er de discipline niet voor.
    Ik probeer het zo vaak maar halverwege een game laat ik de game vaak ineens liggen, heb ik er even geen zin meer in. Dan pak ik hem later weer op waardoor ik weer helemaaml overnieuw begin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 november 2020 10:23
    @fonsrutte nee denk januari dat ik er aan begin ben ik aantal dagen vrij, en hopelijk dan assasins creed helemaal uitgespeeld en dan genoeg tijd voor cyberpunk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 november 2020 10:47
    @hulstpower ik wil niet vloeken in de kerk, maar vind assassins creed een beetje tegenvallen. Het is allemaal zo schokkerig en buggy. En ligt niet aan mijn Xbox serie x want ori en gears lopen als een zonnetje. Wat is jouw ervaring

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 november 2020 10:53
    @Roy36NL dat doe je zeker niet maar heb er nu 30 uur in zitten en wil hem eerst uitspelen. De game heeft inderdaad bugs maar merk er weinig van zelf.. Weet niet of dit door me tv komt die hem. Op vrr afspeelt. Heb zelf geen zware bugs gehad op een enkele kleine na die je kent van open wereld games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 november 2020 11:11
    @hulstpower hmm oke ff kijken waar die van mij op staat ik dacht ook vrr.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 november 2020 11:19
    @Roy36NL iemand anders had ook veel bugs en ik raade hem aan de game even er af te doen en opnieuw er op te zetten weet niet of het geholpen heeft.
    Maar ik heb op me series x met een lg cx geen problemen zoals ik zeg misschien krijg ik het nog maar heb het niet mee gemaakt.
    Wel een andere vraag doet bij jou qr bij de ze game? bij mij niet hij laad de game elke keer helemaal op nieuw op terwijl gears 5 en zo het wel doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 november 2020 11:27
    @hulstpower ja quick resume doet het bij mij ook niet wel met gears inderdaad wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 november 2020 11:35
    @Roy36NL dacht eerst omdat het een disc is die ik heb van assasins creed maar een maat van me had yakuza op disc en daar doet quick resume het weer wel gewoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 24 november 2020 09:47
    70 uur daarvan probeerde hij uit een glitched gebouw te komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 24 november 2020 09:50
    Ik zeg day 1 collectors edition

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 24 november 2020 14:49
    Heerlijk, over 2 jaar dus nog mee bezig!