Nieuws
Cyberpunk 2077

Update voor Cyberpunk 2077 lijkt aanstaande

Zou het om de current-gen upgrade gaan?

Geschreven door Michel Musters op
Er zou ergens binnenkort een nieuwe update voor Cyberpunk 2077 uit kunnen komen.

Fans op Reddit hebben gezien dat CD Projekt Red een nieuwe build heeft geüpload van Cyberpunk 2077. Dat is voor het eerst sinds oktober vorig jaar, wat mogelijk duidt op een aankomende update. 

Wat de update precies omhelst is niet bekend. Het kan gaan om een kleine update met enkele aanpassingen, maar spelers hopen op een forse update die de game mogelijk zelfs klaarstoomt voor de beloofde PlayStation 5- en Xbox Series-upgrade.

Vorig jaar gaf CD Projekt Red aan dat het de upgrade voor PS5 en Xbox Series in het eerste kwartaal van 2022 uit wil brengen. Het bedrijf gaf toen ook aan dat er in het eerste kwartaal sowieso een forse update voor alle platforms uit moet komen. Mogelijk betekent dit dat de update en de upgrade tegelijkertijd verschijnen. Vooralsnog is er echter nog niets bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gedeelte Activision-games blijft mogelijk naar PlayStation komen Mogelijke televisieserie gebaseerd op Judgment in de maak
12

Reacties op: Update voor Cyberpunk 2077 lijkt aanstaande

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Ashalar

    • 19 januari 2022 09:35
    Ik zal dan wel de enige zijn, maar ik heb destijds genoten van de XBox One versie. Natuurlijk was er genoeg om over te klagen. De story missions en bijbehorende karakters, inclusief de (vrouwelijke) V zelf, waren van prima niveau. Kan niet wachten op de upgrade voor de nieuwe generatie. Ondertussen speel ik met enige mods lekker verder op de PC (aanrader: Blade Runner shading mods).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 19 januari 2022 09:50
    @Ashalar niet de enigste :)
    Zelf raakte ik halverwege afgeleid door andere games en heb sindsdien gewacht tot de aankomende upgrade om er mee verder te gaan of opnieuw te beginnen naar Vindt dit echt een geweldige game qua mogelijkheden en diversiteit Ik ga er dan ook weer met veel plezier mee verder straks :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 19 januari 2022 10:02
    @Ashalar Ik vond hem ook fantastisch op de xbox one. Hij ligt hier al even te wachten op de upgrade zodat ik hem nog een keer op mn series x kan spelen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 19 januari 2022 11:08
    @Ashalar Ik heb exact het zelfde als Jumpman. Speelde hem sinds day 1 op de Series X. Draaide prima. Maar uiteindelijk op de helft ongeveer weggelegd. Ik pak hem later weer op als alles is geupgrade. Speelde trouwens al prima op de series X.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 januari 2022 13:07
    @Ashalar
    Met de game an sich was inderdaad niks mis (op de Series X dan, in mijn geval). Echter als je het legt naast wat CDPR oorspronkelijk beloofd heeft en zelf bizar veel gehyped dan kan ik niet anders dan enorm teleurgesteld zijn. Als je kijkt naar het gameplay filmpje dat ze toentertijd op de, volgens mij, E3 uit hebben gebracht en het bijbehorende commentaar en beloftes die daar bij zaten dan komt dat geen eens in de buurt van wat ze uiteindelijk hebben geleverd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RikkieDee

    • 19 januari 2022 13:53
    @Ashalar Ik heb deze ook vanaf dag 1 op de PC gespeeld, en eerlijk gezegd nergens last van gehad. Ik zou het wel echter op prijs stellen als men met wat dikke DLC storyline uitbreidingen zou komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 19 januari 2022 12:02
    Ik heb er op de pc zo`n 350 uur in zitten, en ik vind het echt een te gekke game. Ik ben wel benieuwd wat er met deze patch gaat veranderen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 19 januari 2022 12:51
    Ik heb hem wel al een tijdje liggen, maar een paar uur gespeeld nog door andere games.
    Wel grappig om te lezen dat er zoveel negativiteit was rond deze game, maar dat toch veel mensen er veel plezier aan beleven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Boerieboer

    • 19 januari 2022 16:02
    Heb dit laatst gespeeld op de PS5, tuurlijk waren er her & der wel wat bugs maar niks ergs wat me plezier naar beneden haalde, verhaal mocht wel wat langer, hopen op leuke DLC!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 19 januari 2022 18:28
    Ik heb er nu 0 uur in zitten en nog lang niet alles gezien. Ik kijk uit naar de nieuwe patch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 19 januari 2022 19:36
    @LordLuc 0 uur gespeeld en nog lang niet alles gezien.
    Dat is wel aardig van zelf sprekend ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ronnet_2

    • 21 januari 2022 08:43
    1x uitgespeeld op xbox one. Had en heb erg veel zin in ronde 2 en 3. Maar besloten te wachten op updates zoals de barbershop en nu op de xbox series x ook wachtend op de nextgen patch. Had het graag al vaker gespeeld maar door het constant uitstellen van de updates nog niet gebeurd. Jammer.