Nieuws
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 komt op 16 april 2020 uit

Keanu Reeves heeft een rol in de game

Geschreven door Michel Musters op
CD Projekt Red kondigde tijdens Microsoft’s E3-persconferentie en releasedatum voor Cyberpunk 2077 aan: het spel komt op 16 april 2020 naar Xbox One, PlayStation 4 en pc.

Tijdens Microsoft’s E3-persconferentie werden nieuwe beelden van Cyberpunk 2077 getoond. Acteur Keanu Reeves heeft een rol in de game en kwam op het podium van Microsoft's persconferentie om over het spel te praten.

Cyberpunk 2077 is de nieuwe game van CD Projekt Red, de ontwikkelaar van de The Witcher-games. Het spel biedt een open cyberpunkwereld waarin spelers in first person doorheen kunnen lopen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Minecraft Dungeons verschijnt in de lente van 2020 Actie-rpg The Outer Worlds verschijnt 25 oktober
16

Reacties op: Cyberpunk 2077 komt op 16 april 2020 uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • clandestine666

    • 9 juni 2019 23:04
    No shit, gewoon een releasedatum. En gewoon voor deze generatie. Van de week een Ps4 Pro gehaald, en deze game ga ik sowieso vanuit m'n PSVR headset spelen. Draagt zoveel meer bij aan de beleving. Nu gelijk maar ff preorderen, mezelf daarna invriezen en dan is het zo 16 april..:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 9 juni 2019 23:13
    @clandestine666 misschien heb ik het gemist maar sinds wanneer ondersteunt cyberpunk psvr?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 9 juni 2019 23:18
    @Ayho Hehe nee, dat zou helemaal ultiem zijn, ik bedoel in cinematic mode. Tegenwoordig speel ik het gros van de "platte" Playstation-games op die manier. Een 163" scherm voor je bakkes. Echt ontzettend tof. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 9 juni 2019 23:20
    @clandestine666 aha ik snap het nu :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 9 juni 2019 23:06
    Ik zal hier wel in de minderheid zijn, maar ben zeker geen fan van de trend dat het uiterlijk van een acteur steeds vaker 1-op-1 word overgenomen. Natuurlijke fucking vet dat Keanu Reeves in de game zit, maar als je hem straks in de game ziet zit er toch altijd een stemmetje achter in je hoofd die fluistert "hé, dat is Keanu Reeves".

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NrFive

    • 9 juni 2019 23:27
    Gaaf toch? Ik ben zelf grote fan van de acteur, dus juist cool! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 9 juni 2019 23:51
    @NrFive Snap ik, maar ik heb zelf dan altijd problemen om de acteur en het personage te onderscheiden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 9 juni 2019 23:51
    Zal wel zo een Rage titel worden, watered down tot een Mad Max upgrade titel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 10 juni 2019 00:09
    @Devenace wat bedoel je hier nou mee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 10 juni 2019 01:42
    @armilo-theus Veel belovende trailers met een interactieve stad/wereld.
    En uiteindelijk een standaard sandbox game die niet eens aanslaat qua gameplay.
    Zoals Rage 2 dus ook gepresenteerd werd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 10 juni 2019 02:27
    @Devenace Ik hoop echt dat je trolt. We hebben het hier over CD PROJEKT RED. GOTY The Witcher 3 The Wild Hunt en de beste Expansion aller tijden.

    Ja man ik geloof echt dat CD PROJEKT RED een EA of Ubisoft op ons gaat. Sarcasme uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 10 juni 2019 09:35
    @armilo-theus Trollen? Bestaat er bij jullie kids alleen nog maar een beperkte gedachtengang//vocabulaire woordenschat?
    In mijn tijd bestond er nog iets als scepticisme, dat is wat ik hier toon.
    En nu ik wat meer info heb, zal ik je zeggen dat wij met de huidige console idd een watered down versie gaan krijgen.
    Zoals je ziet aan de release datum gaat deze game volledig tot zijn recht komen op de next gen, waar hij stiekem (maar dat zegguh ze jou nie) ook voor is gebouwd.
    Dus krijg je een GTA 5 truukje, cashen 4 maanden voor de next gen release, oh en wacht eens, een launch titel op de next gen, KASSA!
    Ik heb uiteraard vertrouwen in PROJEKT RED, en ook in Rockstar, maar toch ietsje meer in mezelf in dit.
    Ik zie hier geen EA of Ubisoftje dat ze gaan pullen, maar wel een dikke Rockstar/GTA5 truuk die ze gaan doen.
    Maar alleen maar beter toch, vette launch titels bij een nieuwe console.
    Wees alleen zo wijs om in 2020 niet twee keer de game te kopen.
    ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 10 juni 2019 11:09
    @Devenace en een GTA5 doen is slecht? Van welke planeet kom je in godsnaam.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 10 juni 2019 14:30
    @MikkelR1 Dan moet je ook niet zeuren over EA en Ubisoft en micro transities.
    Een game uitbrengen die bij voorbaat niet geschikt is voor een console, en dan opzettelijk die een paar maandjes voor de next gen release uit laten komen, is natuurlijk misleiding.
    Hey maar je bent het niet verplicht te kopen, maar aan je reactie te zien koop jij deze game zeker twee keer in 2020. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coolharry

    • 10 juni 2019 01:27
    April 2020. Zo zit er net genoeg tijd tussen de deze versie en de versie die ze gaan uitbrengen op de nieuwe generatie consoles ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ryme

    • 10 juni 2019 04:27
    Keanu Reeves!! F*** yeah!!