Nieuws
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 heeft nieuwe regisseur

Quest director verlaat studio

Geschreven door Jacco Peek op
Cyberpunk 2077 heeft een nieuwe regisseur. Gabriel Amatangelo neemt het stokje over van Adam Badowski, zo meldt onder andere Games Industry.

Amatangelo krijgt de leiding over aankomende content van de game, waaronder gratis dlc en de twee geplande uitbreidingen. De regisseur was eerder design director van Dragon Age Inquisition-dlc en uitbreidingen van Star Wars: The Old Republic.

Voormalig regisseur Adam Badowski gaat een andere functie bekleden binnen ontwikkelaar CD Projekt Red, namelijk de nieuwe strategie waarbij Cyberpunk- en Witcher-games zich afwisselen in goede banen leiden.

Tot slot laat quest director Mateusz Tomaszkiewicz weten dat hij CD Projekt Red na twaalf jaar verlaat.

Dit artikel delen:

Lees meer

'Nieuwe Nintendo Switch is ongeveer net zo groot als huidig model' Carve Snowboarding van 1080°-maker nu beschikbaar voor Oculus Quest
8

Reacties op: Cyberpunk 2077 heeft nieuwe regisseur

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 28 mei 2021 15:32
    Deze game gaat echt zo vet worden!! Ben benieuwd wanneer die uitkomt..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 28 mei 2021 16:41
    @kleinekoosjer ja echt he! Wist je dat er al een demo beschikbaar was die je al kan spelen? je betaald er alleen wel de volle prijs voor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 28 mei 2021 19:21
    @kleinekoosjer je hebt geluk. De early access versie is al uit. En vrij om te spelen.

    Zelf heb ik de mass effect trilogy gekocht en ben eerder geneigd om deze serie eerst te spelen. Zodat cyberpunk nog wat bijgeschaafd kan worden. Eerst ook maar eens een 4k gaming pc kopen voor ik cyberpunk aanraak. Maar ja die 3000 gpu’s zijn zeldzamer dan Mark Ruttes ruggengraat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 29 mei 2021 11:13
    @rohirrimdwarf Zeldzaam zijn ze niet, je betaald er enkel €3000 euro voor.
    Kan je beter een pre-build me kopen waar deze al inzit. Dan krijg je de rest van de computer er bijna gratis bij :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 29 mei 2021 11:21
    @do365nic Ik zie net dat er op alternate.be eentje beschikbaar is voor €1800
    er was er ook tijdelijik even 1 voor €1400
    Een weekje geleden stonden ze allemaal tegen de €3000.
    Het lijkt erop dat de toestand aan het verbeteren is :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 28 mei 2021 15:38
    Wat doet een game regisseur?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 28 mei 2021 15:51
    @Frezzle regisseren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Robert-Frans

    • 28 mei 2021 17:03
    @Frezzle Ik denk dat hij of zij de storytelling van een game regisseert, net zoals bij animatiefilms. Denk daarbij aan de cutscènes, scripted events en de dialogen in het algemeen.