Nieuws
Cyberpunk 2077

CD Projekt Red brengt Cyberpunk 2077-gameplayvideo uit

Verken Night City, de stad van de toekomst

Geschreven door Jacco Peek op
CD Projekt Red heeft tijdens een livestream Cyberpunk 2077-gameplay uitgezonden. Dezelfde demo werd eerder dit jaar achter gesloten deuren getoond tijdens E3 en Gamescom.

De video duurt ongeveer vijftig minuten en toont de belangrijkste aspecten van de rpg. Zo worden de character creator, vuurgevechten, het keuzesysteem en upgrades uitgelicht. Ook wordt uitgelicht hoe de drukbewoonde metropool Night City in elkaar zit.

Bekijk de video hieronder en lees ook de preview van Jacco, waarin hij vertelt over zijn eerste indruk van de game.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sega kondigt Streets of Rage 4 aan Live: Cyberpunk 2077-gameplay
35

Reacties op: CD Projekt Red brengt Cyberpunk 2077-gameplayvideo uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Xbox One GTA V

    • 27 augustus 2018 20:33
    GTA, Blade Runner en Ghost in the Shell in 1 game dit word een meesterwerk van upper echelon klasse. Gelukkig kan je switchen na third person in voertuigen geeft toch meer overzicht van de wereld. Vraag me nog wel af of dit een demo was op de Xbox One X of een dikke game PC waar een Xbox controller op aangesloten is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 28 augustus 2018 11:02
    @Xbox One GTA V Ga maar uit van dat laatste.. PC..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 27 augustus 2018 20:37
    Weet iemand of dit op een xbox was of een pc met controller?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • boxmeer

    • 27 augustus 2018 21:14
    @hulstpower

    Hiervoor hebben ze zonder twijfel een monster pc met de nieuwste tech erin gebruikt. Een X zal deze graphics niet halen.

    Daarom denk ik ook dat de aankomende PS5 en Xbox 2, een stuk dichter bij de monster gaming pc zullen zitten dan nu het geval is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 28 augustus 2018 09:58
    @boxmeer ik heb deus ex gespeeld op de pc en daar was en level die ik op ultra speelde en vond ik persoonlijk mooier. Ook op 45.33 zie je kartel randjes in de schaduw. Ik vind de gameplay dik en hij ziet er mooi uit maar er zitten dingen in dat ik denk dat dit gewoon 1440p op ps4 word 30 fps en 4k 30 fps op de x

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • boxmeer

    • 28 augustus 2018 21:10
    @hulstpower

    Zie: http://m.ign.com/articles/2018/08/27/cyberpunk-2077-gameplay-demo-pc-specs

    Hoe graag ik ook zou willen, maar dit gaat ook een X niet op 4K 30 fps krijgen.
    Full HD 30 fps locked lijkt me eerder

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 31 augustus 2018 10:28
    @boxmeer denk een dynamisch resolutie gaat krijgen en ook word de game 100% gedowngrade. Ook heeft digital foundry nu ook een analyse er op gezet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 28 augustus 2018 23:16
    @hulstpower
    Deus Ex op PC is absoluut niet mooier, met name de characters niet.
    Maargoed, als je dat wil geloven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 31 augustus 2018 10:32
    @oropher ik heb niks over characters gezegd alleen een bepaald level met effecten was mooier dan de wat ik nu zag indoor stukjes van deze game. Kijk naar de schaduw effecten rond 44 min mark op de grond ziet er niet uit. Verder is de game echt heel mooi maar ik persoonlijk vind dit niet next gen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JaccoPeek

    • 27 augustus 2018 21:15
    @hulstpower op een pc. De specs zijn ergens online te vinden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 27 augustus 2018 21:03
    Tsjee wat meesterlijk zeg. Ben benieuwd hoeveel hier van over blijft op een OG PS4…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stevenzzz

    • 27 augustus 2018 21:45
    Meets Deus Ex?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 27 augustus 2018 22:19
    Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld na deze gameplay te hebben gezien.

    Deus Ex was totaal mijn game niet, en dit heeft er toch best veel van weg.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rashura

    • 27 augustus 2018 23:00
    @spreadthehate Totally agree

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Joooooop

    • 28 augustus 2018 00:23
    @spreadthehate Ja dat, en had liever third person gehad…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 28 augustus 2018 02:58
    @Joooooop

    Er is third person in voertuigen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Xbox One GTA V

    • 28 augustus 2018 03:00
    @spreadthehate

    Alleen kan je in Deus Ex geen voertuigen besturen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 28 augustus 2018 03:27
    @spreadthehate Mwa, vind ik wel meevallen. Alleen de schaal al is compleet anders. Maar ik denk dat t nog veel te vroeg is om er veel zinnigs over te zeggen. Ze lieten 1 mogelijk pad door 1 missie zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 28 augustus 2018 07:06
    @darkmanwls

    Klopt, ik wacht dan ook rustig de rest af. Echter kun je niet ontkennen dat het een Deus Ex feel heeft, en daar veranderd de grote van het spel niks aan. Kopen doe ik hem sowieso wel maar had er toch wat anders van verwacht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 28 augustus 2018 10:06
    @spreadthehate alleen omdat het cybernetic shit heeft? ik bedoel toen ik de trailer zag had ik ook wel door dat er een deus ex dingetje in zat maar is toch compleet anders? de sfeer de snelheid de dialogen het schieten zelf contrast en graphics en settings.. mijn maat zou nooit deus ex aanraken maar was hier helemaal van weggeblazen!

    Too each their own natuurlijk maar dit ging mij iets verder dan deus ex :P