Stream
Cyberpunk 2077

Update: Bekijk een kwartier nieuwe gameplay van Cyberpunk 2077

CD Projekt Red toont eindelijk meer aan de wereld

Geschreven door Dagmar De Groot op
Update: CD Projekt Red heeft nieuwe gameplay getoond tijdens hun livestream op vrijdagavond. Bekijk hieronder de nieuwe beelden van Cyberpunk 2077.

Origneel bericht:

Op 30 augustus om 20:00 uur Nederlandse tijd streamt CD Prjekt Red via Twitch en Mixer een compilatie van Cyberpunk 2077-gameplay die zij getoond hebben aan Gamescom-bezoekers.

Op de website van Cyberpunk 2077 is een aankondiging geplaatst over de stream waarin zij melden dat het gaat om een compilatie van vijftien minuten die opgevolgd wordt door interviews met de ontwikkelaars over wat er getoond is.

“Verwacht veel inzicht in het denkproces achter beslissingen die genomen zijn, informatie over Pacifica - één van de districten van Night City - en veel dingen over speelstijlen die je kunt aannemen wanneer Cyberpunk 2077 volgend jaar lanceert,” aldus CD Projekt Red.

Het originele plan was om gameplay te laten zien op PAX West, wat ook plaatsvindt op 30 augustus, maar CD Projekt Red laat weten dat dit niet door gaat en dat ze in plaats daarvan de stream organiseren. “De geplande cosplay-wedstrijd zal nog wel gehouden worden, maar er zal geen dev panel zijn,” laat CD Project Red weten.

Bekijk hier nieuwescreenshots van Cyberpunk die deze week zijn vrijgegeven.

Cyberpunk komt op 16 april, 2020 uit voor pc, PlayStation 4, Stadia en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Misbruik in de game-industrie: geloof de slachtoffers! Sprookjesachtige Ghost Recon Breakpoint-trailer uitgebracht
24

Reacties op: Update: Bekijk een kwartier nieuwe gameplay van Cyberpunk 2077

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • garciagarcia

    • 23 augustus 2019 13:28
    Geen reacties? Niemand hyped voor deze game?
    Ik in ieder geval wel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 30 augustus 2019 13:56
    @garciagarcia AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH, IK KAN NIET MEER WACHTEN.

    Zoiets? xD
    Cyberpunk 2077 koop ik zonder na te denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xXDannyNLXx

    • 30 augustus 2019 14:27
    @garciagarcia Omdat het nog zo lang duurt wil ik me nog niet gek laten maken :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dagmardg

    • 30 augustus 2019 14:50
    @garciagarcia ik kan ook niet wachten, ziet er super dope uit!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 28 augustus 2019 23:55
    Zeker wel!

    Ben benieuwd, hopelijk gaan we wat nieuwe dingen zien, zoals misschien vliegende auto’s?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heccer_NL

    • 30 augustus 2019 12:48
    Ga ik zeker checken!! Al ven ik op vakantie en dan genieten zon zee. En de rest. Maar deze neem ik wel ff mee.
    Ben zeer benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 30 augustus 2019 19:38
    Complete onzin, maar m'n pre-order staat al.:) The Witcher 3 is niet helemaal mijn setting/ding, maar dat maakt CP2077 helemaal goed. GTA5 legde de lat weer wat hoger vijf jaar geleden kwa overtuigende en levendige stad, CP2077 gaat daar zonder twijfel overheen. Kom maar door met die stream!🤘

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mephisto93

    • 30 augustus 2019 20:46
    @clandestine666 ik persoonlijk vind de game zoveel gehyped dat deze alleen nog maar tegen kan vallrn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 30 augustus 2019 21:30
    @mephisto93 Mja, zoals toch duidelijk te zien is in de nieuwe footage het blijft gewoon een game met hud-elementen, ietwat houterige npc's en een wat te steriele uitstraling. Ik verwacht iets wat het midden houdt tussen Fallout 4, Deus Ex: MD en GTA 5. Als het ongeveer dat is ben ik al tevreden en gaat het gewoon tof worden, om even wat kritischer te zijn en reëel te blijven. Er wordt een soort openbaring verwacht door sommigen, maar kijk naar de Witcher, het neigt naar perfectie in een al bestaande formule.

    Als CPR nou als verrassing VR- functionaliteit toevoegt bij de release, het first-person perspectief is er al, zou voor mij persoonlijk de hypemeter pas goed doorslaan.:) Kijk wat het met No Man's Sky heeft gedaan, die vind ik nu ook opeens weer tof. VR tilt de onderdompeling/beleving naar een volgend niveau wat 'plat' gamen automatisch een stap terug maakt vind ik. Ik weet ook dat het niet aan iedereen besteed is, het moet zeker niet de norm worden, het moet een keuze zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 30 augustus 2019 19:49
    Ik zit er klaar voor! Ben gewoon een beetje gespannen, dat is toch niet normaal….Ik heb echt, in ruim 35 jaar gamen, nog nooit zo naar een game uitgekeken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 30 augustus 2019 23:26
    @Sander999

    Niet zo aanstellen is geen Grand Theft Auto VI.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 31 augustus 2019 07:02
    @TommyVercetti
    Haha, excuus, je hebt gelijk ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 31 augustus 2019 15:17
    @TommyVercetti ik heb liever deze game dan gta.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 31 augustus 2019 15:48
    @armilo-theus

    Ja smaken verschillen ik kijk ook uit na deze game maar niet zo erg als bij een nieuwe GTA.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heccer_NL

    • 31 augustus 2019 02:09
    Vond het tegen vallen we zagen wat, maar allemaal lose fragmenten. Werd er niet blij van liever gewoon 30 min gameplay gezien dan dit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 31 augustus 2019 09:03
    Neig te zeggen dat dit console beelden waren? Teleurstellend als dat de kwaliteit is op de console. Had meer verwacht van deze video. Ging te veel heen en weer, en ik voel de hype niet na dit gezien te hebben. Wordt een goede game, die helaas alleen op een monster pc next gen wordt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 31 augustus 2019 13:22
    @Aquemini
    die helaas alleen op een monster pc next gen wordt

    Wat had je dan verwacht? Next-gen op de huidige consoles? Dat kan niet he ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 31 augustus 2019 17:01
    @Sander999 , hehe, ja eens. En wellicht dat het nog er beter uit ziet op hdr 4k, maar vond de kwaliteit meevallen. De game zelf wordt koning, dus dat zit wel snor

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Heccer_NL

    • 31 augustus 2019 19:15
    @Aquemini Ja maar dit is twitch kerel. En die doen compressie. Kijk deze dan ff
    https://www.youtube.com/watch?v=FknHjl7eQ6o

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 31 augustus 2019 20:25
    @Heccer_NL
    YouTube doet ook aan aan compressie ;) Maar inderdaad beter dan Twitch.