Nieuws

Current-gen update The Witcher 3 wordt vanavond getoond

Om 18:00 uur Nederlandse tijd op het Twitch-kanaal van CD Projekt Red

Geschreven door Michel Musters op
Vanavond toont CD Projekt Red voor het eerst de current-gen update van The Witcher 3: Wild Hunt.

Eerder deze maand liet de ontwikkelaar al weten dat de gratis update op 14 december uitkomt, en dat er vandaag een livestream gehouden zou worden met een eerste blik op de update. Die livestream is vandaag om 18:00 uur Nederlandse tijd te zien op het Twitch-kanaal van de studio. Een embed van de stream is hieronder te vinden.

De update komt beschikbaar op PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc en kan gratis gedownload worden voor iedereen die de game op pc, Xbox One of PlayStation 4 heeft. De update bevat tientallen verbeteringen op het gebied van graphics en prestaties. Denk aan ray tracing, snellere laadtijden op consoles en allerlei mods die onderdeel uitmaken van de ervaring. Ook bevat het extra content geïnspireerd door de The Witcher-serie op Netflix.

Mensen die de game nog helemaal niet gekocht hebben, kunnen vanaf 14 december de digitale Complete Edition van het spel aanschaffen. Daarin zijn naast de hoofdgame ook de uitbreidingen Hearts of Stone en Blood and Wine te vinden. Op een later moment moet er ook een fysieke editie uitkomen. Tot slot komt er ook een update uit voor de PS4-, Xbox One- en Switch-versies van de game met daarin allerlei verbeteringen en de nieuwe content gebaseerd op de Netflix-serie. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Hyperkin maakt Xbox Series-controller in de stijl van Xbox 360 Sony en Honda willen PS5-consoles in elektrische auto's plaatsen
17

Reacties op: Current-gen update The Witcher 3 wordt vanavond getoond

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    SoonTiel

    • 23 november 2022 10:57
    toch wel benieuwd hoe next gen het zal zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 23 november 2022 11:07
    Ik ook! Ben benieuwd hoe die op de rtx 3080 in 4k gaat draaien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Seismo

    • 23 november 2022 11:10
    Here we go. Enorm veel zin om weer die wereld in te stappen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    KratosFever

    • 23 november 2022 11:10
    Heb hem jaren geleden een keer snel uitgespeeld vond ik, wil hem dit keer op het gemak gaan spelen en echt zoveel als mogelijk eruit halen. Op de PS5 met snellere laadtijden gaat dit een veel betere ervaring worden verwacht ik. Zin an!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • ebiker

    • 23 november 2022 11:27
    hopelijk op gamepass !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Donkervoort

    • 23 november 2022 14:52
    @ebiker Je kan een key kopen voor 2 euro voor de complete edition die je met een VPN verbinding moet activeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 23 november 2022 11:49
    Zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 23 november 2022 11:55
    Ik was de laadtijden vergeten op de Xbox one.
    Fast travel > koffie zetten, boterham smeren, koffie drinken, lunchen > verder spelen.
    Of nadat je dood ging. damn.
    Dat alleen zal al een enorme verbetering in speelervaring zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    armilo-theus

    • 23 november 2022 14:44
    @Aerofox81 Damn man op ssd basically geen laadtijden lol.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 23 november 2022 17:18
    @Aerofox81 Ik heb gisteren mijn PS4 opgeschoond voor verkoop. Ik schrok een beetje toen 'ie opstartte. Waarom blijft mijn beeld zo lang zwart? Hij is toch niet nu net overleden? Nee - ik ben gewoon enorm verwend met een PS5 :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 23 november 2022 13:34
    Hoop echt dat het de moeite waard is. Zo ja, dan speel ik de game gewoon weer op 14 dec op de ps5!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LordLuc

    • 23 november 2022 13:44
    Zin in. Ben benieuwd hoe die op de GTX 970 in 1k gaat draaien!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 23 november 2022 18:18
    Nou ik ben met de eerste beelden niet impressed. Geen remake kwaliteit helaas eerder een remaster.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 23 november 2022 19:57
    @Snoop213 het is een gratis current gen update. Waarom had je een remake verwacht?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 23 november 2022 21:01
    @Mr.Happy Nee maar ik had grafisch wel iets meer gehoopt. Zeker hoelang ze er over gedaan hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr.Happy

    • 23 november 2022 23:03
    @Snoop213 ik denk dat ze vooral veel werk hadden met cyberpunk :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 25 november 2022 09:28
    Moet de DLC nog spelen, wacht steeds op deze update