Nieuws
Cyberpunk 2077

Current-gen update Cyberpunk 2077 komt mogelijk vandaag uit

Vanmiddag om 16:00 uur is er een livestream

Geschreven door Michel Musters op
De current-gen update voor Cyberpunk 2077 komt mogelijk vandaag uit. CD Projekt Red zendt vanmiddag namelijk een livestream rondom de game uit.

De livestream begint om 16:00 uur Nederlandse tijd en is via Twitch te bekijken. De inhoud van de livestream is nog niet bekend, maar CD Projekt meldde het volgende: "Wat dacht je van een date? We gaan over dingen praten, weetje."

Hoewel niet bevestigd, verwachten veel fans dat er een releasedatum voor de current gen-update voor Cyberpunk 2077 wordt aangekondigd. Vorig jaar werd de releaseperiode van deze update uitgesteld naar het eerste kwartaal van dit jaar. Eerder dit jaar leek een PlayStation 5-versie van Cyberpunk 2077 al kort in de PlayStation Network-backend zichtbaar te zijn.

Op de Xbox Store staat daarnaast sinds gisteravond dat de game geoptimaliseerd is voor Series X, al lijkt dat een te vroege melding te zijn: het gaat op moment van schrijven nog om de oude versie van de game. Mogelijk wordt de update dus kort na de presentatie uitgebracht. De current gen-versie van Cyberpunk 2077 komt als gratis update voor eigenaren van de PS4- of Xbox One-versie uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gratis dlc voor Dying Light 2 beschikbaar Nieuwe game Yakuza-maker is nog maar in conceptfase
19

Reacties op: Current-gen update Cyberpunk 2077 komt mogelijk vandaag uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ocat

    • 15 februari 2022 09:07
    Verdorie, loop je een jaar te wachten op een Next-Gen (inmiddels current gen).. droppen ze hem in de drukste release week van het jaar. Ik stond helemaal klaar om 100% in Horizon te duiken. Nu moet ik nog kiezen ook.

    First world problems man man

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 15 februari 2022 16:24
    @Ocat Ik ben te oud voor dat soort opmerkingen. Ik zou juist blij zijn om twee of meer dingen tegelijk te spelen te hebben, dat brengt de nodige variatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 15 februari 2022 09:12
    Mooi dat het eindelijk zo ver is.
    Komt in mijn back log lijst te staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mr. Grand

    • 15 februari 2022 09:14
    Rare actie om te releasen in een van de drukste game maanden. Het duurde toch al meer dan een jaar, dan wacht je toch nog even op een rustiger moment om je eigen Cyberpunk hype weer op te bouwen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Frezzle

    • 15 februari 2022 09:36
    Nou ik ben benieuwd.
    Heb de game zelfs sinds release al liggen voor de Series X maar na een paar uur gestopt vanwege de bugs. Ik had besloten te wachten tot de current gen patch.

    Ben benieuwd wat ze ervan hebben weten te maken en in welke staat hij geleverd wordt. Ik mag hopen dat die nu wel top is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Hoofd

    • 15 februari 2022 09:43
    Zie uit naar de dag dat deze game eindelijk uit beta gaat :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 15 februari 2022 09:59
    De game was al fantastisch, dus nu helemaal zin om hem weer op de series x te gaan spelen. Erg benieuwd :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 15 februari 2022 10:09
    De hype bij mij is inmiddels helemaal weg. Is de game nog wel de moeite waard?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 15 februari 2022 11:52
    @TiRamySu
    Het is een prima game die helaas door CDPR veel te veel gehyped is en bij lange na niet alle beloftes waar maakt. Maar in de kern is het een goede game, temper alleen je verwachtingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 15 februari 2022 12:56
    @The_Stifmeister mee eens. En houd er rekening mee dat je de nodige glitches gaat zien, met name van npc's en voertuigen. Iets wat mij persoonlijk uit m'n immersie haalt en ik het spel maar gedeinstalleerd heb. Ik doe om de zoveel tijd eens een herinstall om te zien of dat gefixed is, zoniet, dan gaat er weer af.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 15 februari 2022 14:09
    Bedoel meer van of je deze game zonder de glitches niet mag of wil missen. Haalt mij anders ook m'n emmersie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    gamerlezer

    • 19 februari 2022 09:25
    @TiRamySu sja..dat is heel persoonlijk. Ik ben blij dat ik hem gespeeld heb (tot aan de laatste missie, wil eerst alle sidequests gedaan hebben) ergens raar genoeg vind ik dat je dit toch gespeeld moet hebben. Zo gaaf is het toch wel..Ondanks de tekortkomingen. Het uitspelen kost mij nu wat meer moeite..maar ik blijf hem van tijd tot tijd toch weer even opstarten. Om gewoon weer even in die wereld te zijn/kijken :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TiRamySu

    • 19 februari 2022 12:01
    @gamerlezer misschien dan toch een keer… eerst EldenRing:)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 15 februari 2022 11:12
    Misschien dat ik het artikel verkeerd lees maar wat wordt er nu met current gen bedoelt? Dit is dus de update voor de series X en ps5 neem ik aan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • GeorgeBaker

    • 15 februari 2022 11:23
    @wazp Jep, current gen is de huidige generatie consoles en dat is al ruim een jaar de PS5 en Series X/S

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 15 februari 2022 11:43
    @GeorgeBaker kijk aan, super. Heb cyberpunk al anderhalf jaar naast m’n series X liggen en eigenlijk na een half uur spelen besloten om op deze update te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • JustlikeNiko

    • 15 februari 2022 11:45
    Ik hoop dat ze ook iets zeggen over de current gen update van The Witcher 3. Was er nog steeds niet aan toe gekomen en wacht nu maar op de update voor mijn PS5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 15 februari 2022 14:43
    Typisch dat die nu gereleased wordt in deze drukke maanden. Deze maand horizon en elden ring, volgende maand nog drukker met tiny tina, strangers of paradise en ghost wire tokyo die ik al wil/ga spelen. Dus deze mag nog wel ff wachten dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ritch

    • 15 februari 2022 16:36
    Current gen wat nergens te krijgen is nee gewoon next gen zolang de meerderheid op ps4 en x1 zit.