Crossmediale klopjacht voor campagne Assassin's Creed 2 | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

De klopjacht verloopt via Twitter, Hyves, Facebook en het mobiele gameplatform FourSquare, waar cryptische aanwijzingen worden verspreid  die toegang geven tot een geheime website. Op deze website wordt een locatie in Nederland voor de finale uit de doeken gedaan, waar Ezio op 15 november te vinden zal zijn.

Prijzen

De eerste tien deelnemers die de locatie ontdekken en dat bekendmaken ontvangen extra content voor A a in's Creed 2. Via FourSquare zal Ezio op 15 november regelmatig kenbaar maken waar hij te vinden is en welke locaties hij aan zal doen. De eerste vijftien personen die Ezio spotten en door Ubisoft met Ezio op de foto worden gezet, ontvangen de game. Daarnaast wordt er nog een hoofdprijs uitgereikt, bestaande uit een PlayStation 3 in combinatie met de gelimiteerde Black Edition van het spel.

A a in's Creed 2 verschijnt op 19 november in de winkels voor de Xbox 360 en PlayStation 3. De PC-versie moet in het eerste kwartaal van 2010 verschijnen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou