Nieuws

Creative Assembly onthult extra content voor Total War: Warhammer

Details over geplande extra inhoud

Geschreven door Aida . op

Creative Assembly heeft op de Warhammer-site de details onthuld van de geplande extra content voor Total War: Warhammer. Er wordt in het bericht een onderscheid gemaakt tussen betaalde en gratis extra content voor de game. Deze extra content wordt na de lancering van de game vrijgegeven. 

Er wordt in de toekomst gratis extra content uitgegeven in de vorm van onder andere nieuwe units, die de gevechten in het spel kunnen veranderen. “Eens in de zoveel tijd zien spelers misschien een nieuwe Legendary Lord verschijnen, wie de strategie van een ras weer doet veranderen”, schrijft Creative. “Tegen het eind van het jaar voegen we een nieuw speelbaar ras aan het spel toe, waaronder nieuwe Legendary Lords, magische items, missies en units. De geplande gratis content is uitgebeeld in onderstaande afbeelding.”

De betaalde dlc geeft spelers toegang tot bepaalde rassen en personages. Er worden Lord Packs toegevoegd, welke bestaan uit nieuwe Legendary Lords, ondersteunende units en onder andere een nieuwe elite-versie van een bestaande unit met de naam Units of Renown. Deze elite versies hebben verbeterde stats of een speciale vaardigheid.

Daarnaast stelt Creative Assembly Race Packs en Campaign Packs beschikbaar. De Race Packs geeft spelers, zoals de naam suggereert, toegang tot een nieuw speelbaar ras. De Campaign Packs zijn een verbeterde versie van de Race Packs. Deze packs bestaan uit een nieuw ras voor de Grand Campaign en multiplayermodus en voegen ook nieuwe Challenge Campaigns toe. Deze bieden spelers nieuwe uitdagingen.

Total War: Warhammer moet op 24 mei uitkomen voor pc, Linux en Mac. 

Bron: Total War: Warhammer

Dit artikel delen:

Lees meer

Final Fantasy 15: geen game, maar een universum Update 1.1 The Division verwijdert progressie bij meerdere spelers
9

Reacties op: Creative Assembly onthult extra content voor Total War: Warhammer

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • vladimirr

    • 13 april 2016 11:56
    pfff Creative Assembly had een meester werk afgeleverd met attila, ben nu dus benieuwd hoe warhammer zal gaan worden ^^

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • G.T

    • 13 april 2016 13:15
    @vladimirr

    Een meesterwerk is wel erg overdreven hoor xD zeker omdat het net zoals altijd niet fijn liep in het begin.. ook zijn sommigen dingen niet goed uitgewerkt ( zoals AI die niet razed settlements hergebruiken, is wel een mod voor maar die doet het dan weer 'te' )

    Ook was heel het politiek systeem maar meh en had weinig tot geen nut of diepgang..

    En dan nog de optimisation..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 13 april 2016 13:19
    @G.T

    ik had hem vanaf het begin gespeeld ( heb nu al bijna 1000 uur in gestoken) en ik heb nooit problemen mee gehad.

    oke over dat razed settlements heb je wel gelijk in, maar geef eerlijk toe dat de AI weer heerlijk moeilijk is zoals in shogun 2. politiek systeem was wel lekker ''diep'' uitgewerkt waardoor veel mensen hiermee moeite hadden.

    en de optimisation vond ik wel beter dan de vorige delen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • G.T

    • 13 april 2016 13:38
    @vladimirr

    Je mot een monster pc hebben voor fatsoenlijk fps.. zelfs met een 4970k 4.2ghz en 980ti kan ik absoluut geen ingame fps halen van 60. (die benchmark is mecha nutteloos lol )

    Politiek heerlijk diep? Hoe dan.. ik heb nog nooit moeite gehad met gewoon om de zoveel turns beetje support of assassination en klaar..

    Op very hard ben ik direct begonnen en ja in het begin had ik moeite maar al vrij snel ging het makkelijk, het is wel beter dan zeg maar Rome 2, maar meesterwerk kan ik me niet in vinden xD een 6-7 is het voor mij waard :)

    Maar on topic, toch wel zonde dat de DLC plan voor de game uitgebracht is word getoond, en niet echt veel nieuwe rassen zo te zien, maar 1 extra? Hopelijk gaan ze verder na 1 jaar, of open ze hem voor modding support.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 13 april 2016 13:44
    @G.T

    geloof mij maar ik heb hier een monster pc ;)

    en was ff vergeten dat politiek heerlijk diep is met mods.

    en ik speelde in het begin gelijk met het western roman empire, was na +- 20 turns italie verloren :)).


    en wat ik op facebook heb gelezen van CA is dat ze alle rassen ( op de chaos faction na in verband met pre-order) speelbaar willen laten maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • G.T

    • 13 april 2016 15:10
    @vladimirr

    Jij kan 60 fps alles op extreem 4000 vs 4000 ? op 1080p? Geloof ik helemaal niks van xD zelfs 2k vs 2k kan dat niet..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 13 april 2016 14:31
    @G.T Als je Anti Aliasing e.d. helemaal open zet dan heb je wel een monster pc nodig ja. Vind het wel fijn dat je extreme settings kunt aanzetten waar hedendaagse gpu`s het ook lastig mee hebben. Maar de gewone man zal niet alles op max kunnen zetten. Hoeft ook niet persé. "Performance" is ook een feestje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • G.T

    • 13 april 2016 15:38
    @rohirrimdwarf

    Voor Total War Warhammer zeggen ze dat je aan een i7 4790k en een 980 GTX genoeg heb, voor 60 fps, maar ik geloof daar echt geen ene reet van.. Ze gebruiken dezelfde engine, en ja ik doe niet alles extreem, maar bv Unit count ultra of large is al bijna 20fps verschil, ook met unit detail minder of meer, en shadows etc.

    Anyway ik ga teveel of topic =P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rohirrimdwarf

    • 13 april 2016 17:06
    @G.T Hebben ze het dan over 1080p of 1440p. Voor full hd kan het me niet voorstellen dat een combinatie van 4790k en 980 de game niet optimaal kan draaien. Heb zelf een gtx 780+ 2600k en hoef alleen een beetje te draaien aan 3 settings. Anti Aliasing, shadows en (naam kwijt, gaat ook tot 8 of 16x). Game heeft dan zo`n 45 fps. De boxen aan rechterkant staan niet allemaal aan maar de rest op hoogste settings. Ook hoogste aantallen soldaten per unit.