Crash Team Rumble verschijnt op 20 juni

Crash Team Rumble verschijnt op 20 juni

De multiplayergame Crash Team Rumble komt op 20 juni uit.

Dat heeft Activision vandaag aangekondigd. Op 20 tot en met 24 april vindt er een gesloten bèta plaats voor iedereen die de game reserveert. Crash, Coco, Tawna, Neo Cortex en Dingodilo zijn tijdens die bèta speelbaar op drie verschillende maps.

De standaard editie van Crash Team Racing gaat ongeveer 30 euro kosten, en de Deluxe Edition 40 euro. In de standaard editie zit naast de game ook een Premium Battle Pass voor het eerste seizoen. De Deluxe Edition heeft daarnaast ook een Premium Battle Pass voor het tweede seizoen, 25 tiers voor het eerste seizoen die meteen ontgrendeld worden en een 'Digital Proto Pack' met daarin skins en items.

Crash Team Rumble werd eind vorig jaar tijdens The Game Awards onthuld nadat het bestaan van de game al was uitgelekt. De game biedt online multiplayergameplay voor twee teams van vier spelers. Personages zoals Crash en Dingodile moeten proberen Wump-fruit naar een speciale zone te vervoeren terwijl ze ook aanvallen van het andere team moeten tegenhouden. Personages hebben speciale krachten die ze kunnen gebruiken ter verdediging of voor de aanval.

De game wordt ontwikkeld door Toys for Bob, dat ook Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy voor Switch ontwikkelde en de game Crash Bandicoot 4: It's About Time maakte. "We zijn erg enthousiast over one frisse insteek voor een Crash-multiplayergame. Crash Team Rumble biedt iets voor iedereen - het is makkelijk om te spelen voor iedereen die een poging wil wagen, maar biedt ook de mogelijkheid voor ervaren gamers om goed te worden in het gebruik van de unieke moves van personages."

Crash Team Rumble komt naar PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en Xbox One. Een nieuwe trailer werd bij bovenstaande aankondiging niet uitgebracht, maar hieronder is vandaag uitgelekte gameplay te bekijken.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Deze gebruiker is verwijderd

0

@Snoop213 zodra de koop doorgaat is Banjo helemaal dood. Zowel Crash als Spyro zijn tegenwoordig grotere IP’s. Waarschijnlijk ook de reden waarom de Banjo game intern gecanceld is. Voor de duidelijkheid geef mij maar nieuwe Banjo maar voor economische redenen is het logisch dat Banjo dood bloed als ze twee grotere platform IP’s onder hun hoede krijgen.

0
test

Deze gebruiker is verwijderd

0

@Snoop213 tuurlijk kan dat naast elkaar bestaan maar daar worden geen abonnementen voor afgesloten. Volgens mijn geruchten is die Banjo game gecancelled na er bekend werd gemaakt dat Activision overgenomen word omdat Crash en Spyro gezien hun recente successen voorrang zouden krijgen. Geef Microsoft ongelijk helaas. Je kan Nintendo ook totaal niet vergelijken met de Microsoft user base trouwens. Als je dit soort games wilt hou je hoop op Nintendo want Microsoft gaat het niet meer doen. Microsoft die voorheen 0 investeerde in platform games zal ineens 4 gaan maken ? Je mag blij zijn als Spyro dalijk een game krijgt naast Crash. Ik snap sowieso die hele adoratie voor een nieuwe Banjo niet. Waarom zou je willen dat een compleet andere studio met adoratie voor de grotere IP zoals Crash ineens een Banjo game maakt. Dan kan je beter vanaf de grond af gaan beginnen zoals Playtonic met Yooka wat in principe liet zien wat een hedendaagse Banjo zo Kut maakt dat je beter niks kan doen. Mario Odyssey is Banjo in perfectie en daar kunnen die B studios van Activision niet tegen op. Als oud Rare medewerkers zo’n Kut game maken hoe kan je dan in godsnaam verwachte een een Activision team het wel goed doet ?

0

Aanbevolen voor jou