Nieuws
crackdown 2

Crackdown 2 nu gratis beschikbaar op Xbox One

Voor niets!

Geschreven door Michel Musters op
De Xbox 360-game Crackdown 2 is nu backwards compatible op Xbox One en gratis beschikbaar voor dat platform.

Eerder werd de eerste Crackdown al aan de lijst met backwards compatible-games toegevoegd. Het spel was toen ook gratis te downloaden. Crackdown 3 verscheen eerder dit jaar, maar Crackdown 2 was nog niet eerder speelbaar op de Xbox One. Iedereen kan de game nu gratis downloaden op Xbox One.

Het verhaal van Crackdown 2 speelt zich enige tijd na het origineel af, wanneer de Agency de controle van de stad op zich heeft genomen. De inwoners komen echter in oproer, omdat de Agency een uitbraak van een virus dat mensen in zombie-achtige wezens verandert, in de doofpot probeerde te stoppen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Epic Games kan niet meer aangeklaagd worden om Fortnite-dansen Limited Run Games houdt persconferentie tijdens E3
9

Reacties op: Crackdown 2 nu gratis beschikbaar op Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • rvdno

    • 11 maart 2019 14:01
    Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar moet toch echt een creditcard toevoegen als ik hem wil installeren. Ik kan ook geen andere betaaloptie instellen dan een creditcard.

    Waardeloos weer :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 11 maart 2019 14:11
    @rvdno Je kan als het goed is ook PayPal toevoegen als betaal methode, dat gebruik ik nu ook.

    Edit: Link: https://support.xbox.com/nl-NL/billing/payment-and-purchases/manage-payment-options-on-xbox-one

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 12 maart 2019 12:32
    @Paxopoxo

    Klopt, heb je gelijk in.. echter als ik dan kies voor paypal moet ik daar een creditcard koppelen.. erg vaag allemaal. Dan maar niet ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rainking

    • 11 maart 2019 18:52
    @rvdno De vorige keer met de eerste Crackdown had ik dat ook. Op de één of andere manier ging het wél als je 'm eerst op de 360 binnen haalde (als je die hebt natuurlijk) en daarna stond-ie ook in m'n One lijst. Vage shit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 12 maart 2019 12:31
    @Rainking

    Helaas geen Xbox 360 (meer). Dus denk helaas voor mij ;(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 12 maart 2019 16:23
    @rvdno Doet het anders prima op de XboxOne.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tyberium

    • 12 maart 2019 08:27
    @rvdno werkt inderdaad alleen als je een geldige betaalmethode op je account hebt ingesteld.

    Dit kan een Creditcard of Paypal account zijn, die geldig is in het land waar je je XBOX account op ingesteld hebt.

    https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026594/microsoft-account-change-payment-method-or-credit-card

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rvdno

    • 12 maart 2019 12:31
    @tyberium

    Klopt inderdaad, echter als je dan voor Paypal kiest moet je daar een creditcard instellen haha.. Ik heb namelijk al een paypal account dat ik opwaardeer middels Ideal. Echter trapt Microsoft daar niet in blijkbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Oxymorphone

    • 11 maart 2019 22:54
    Ja gaaf. was net klaar met deel 1. Ga 'm er gelijk opgooien :)