Nieuws

Coolblue organiseert nieuwe PlayStation 5-loting

2000 stuks beschikbaar

Geschreven door Jacco Peek op
Winkel Coolblue organiseert een nieuwe Playstation 5-loting.

Geïnteresseerden kunnen zich voor donderdag 28 juli 10:00 uur via de app inschrijven voor het kopen van een PlayStation 5. Op vrijdag 29 juli maakt Coolblue bekend wie er voor een aankoop in aanmerking komt.

In totaal zijn er 2000 consoles voor '300.000 geïnteresseerden' beschikbaar. Per persoon is één exemplaar beschikbaar. 

Elke console gaat gepaard met accessoires en games, waaronder F1 22 en Gran Turismo 7, een 3D Pulse-headset, camera en oplaadstation en Horizon Forbidden West en een DualSense-controller. De bundels variëren van 629,98 euro tot 639,98 euro.

Houd ook onze PlayStation 5-checker in de gaten voor updates wanneer de console op voorraad komt.

Dit artikel delen:

Lees meer

MediaTek bakt chips voor smartapparatuur voortaan bij Intel Geprezen indiegame Papers, Please komt in augustus naar mobiel
28

Reacties op: Coolblue organiseert nieuwe PlayStation 5-loting

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    GoofyZ3

    • 25 juli 2022 13:36
    Die bundels zijn wel vervelend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • burningcactus

    • 25 juli 2022 13:59
    @GoofyZ3 Ja een tikkie schandalig zelfs. Gewoon een PS5+game bundel zou nog acceptabel zijn, maar al die random meuk erbij waar een groot deel van de mensen niet op zit te wachten…

    Maarja, zijn moeilijke tijden voor E-commerce partijen dus omzet pakken waar je pakken kan zullen ze daar in Rotterdam wel denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 25 juli 2022 13:47
    Who cares, op meerdere sites vaker te krijgen zonder loting

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 25 juli 2022 13:50
    @Tyranus Ben ik benieuwd waar je ze kan vinden. Na bijna 2 jaar nog steeds geen geluk…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 25 juli 2022 14:42
    @woutzorz Amazon de net als de series x goed verkrijgbaar in

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 25 juli 2022 16:08
    @Tyranus Op Amazon betaal je rond de 800 euro voor een digital only PS5. Sorry maar ik ga niet 2x zoveel betalen. De goedkoopste was 699 euro, maar dan moest je wel 250 euro verzendkosten betalen haha!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    R.J

    • 25 juli 2022 18:30
    @Tyranus idd bij mediamarkt in duitsland stond vandaag een pallet series x en zelfs een inschrijfbalie voor ps5 die volgende week geleverd worden dikke prima

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 25 juli 2022 19:16
    @R.J precies Nederland is gewoon een k u t land het worden.. met alles

    Ben ook blij dat ik aan de grens woon
    1.70 voor benzine

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 25 juli 2022 15:11
    @woutzorz
    Ben je aangemeld bij de Telegram groep, De Power Unlimited PS5-Voorraadchecker ?
    Dan krijg je een melding zodra er ergens vooraad beschikbaar is.
    Daar komen regelmatig meldingen voorbij en als je een beetje snel bent heb je er zo eentje te pakken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 25 juli 2022 16:00
    @Fr3nzy Via die tracker werkt voor geen meter. Je krijgt een melding, je klikt er op en je bent alweer te laat. Laatst kreeg ik een mailtje van PlayStation zelf dat ik uitgekozen was om een PS5 te mogen kopen (sowieso al bizar dat je tegenwoordig ingeloot moet worden om iets te "mogen" kopen). Meteen ingelogd op de eerste minuut van de periode dat ik hem mocht kopen, een uur wachttijd… Na 45 minuten was ik eindelijk aan de beurt, foutmelding… Kreeg later wel een mailtje van PlayStation dat er wat misgegaan was en dat er binnenkort een nieuwe uitnodiging komt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 25 juli 2022 16:04
    @woutzorz
    Klopt je moet er wel snel bij zijn maar als je er een beetje actief mee bezig bent zoals Messtranor zegt, hebt je er zo eentje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 25 juli 2022 15:22
    @woutzorz Dan doe je echt niet goed genoeg je best. Ik had er letterlijk een binnen een dag vanaf dat ik t actief ging proberen. En ik hoor van vrinden en kennissen soortgelijke verhalen.
    Als je een beetje moeite doet is er inmiddels echt wel aan te komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 25 juli 2022 16:03
    @Messtranor Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet super fanatiek probeer, en ben al helemaal niet van plan om bundels te kopen met shit die ik niet wil hebben. Zoveel haast heb ik nou ook weer niet om een PS5 te krijgen. Maar een collega van mij bijvoorbeeld wel. Staat overal aangemeld op trackers en elke dag kijkt hij of er wat te vinden is, maar geen succes. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die meerdere PS5's kunnen krijgen. Soms zie je gasten op Marktplaats die 3 PS5's verkopen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mekes

    • 25 juli 2022 23:43
    @woutzorz laatst in de mediamarkt gevraagd en hadden ze gewoon op voorraad. 2 vrienden gebeld, die hebben hem bij 2 andere filialen dezelfde middag ook gewoon in de winkel kunnen halen. Ze stonden niet in de winkel, maar op de game afdeling hing bij de pc een a4tje met de "aanbieding". Ik dacht eerst dat het beetje onzin was om te vragen, maar tot mijn verbazing hadden ze hem dus.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 26 juli 2022 09:20
    @Mekes Dank voor de tip! Binnenkort maar even langs een MediaMarkt gaan dan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    -JK-

    • 25 juli 2022 14:21
    Zijn die dingen nu nog steeds niet op voorraad?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Buzzard

    • 25 juli 2022 15:21
    @-JK- Nee en dat zal voorlopig wel zo blijven

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 25 juli 2022 15:23
    @-JK- Op voorraad, nee, maar wel regelmatig nieuwe leveringen. Als je een beetje je best doet heb je er zo een.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • lightyears

    • 25 juli 2022 15:26
    Eigenlijk wel een wanvertoning dat ze na 2 jaar nog steeds niet aan vraag kunnen voldoen. En ja ik weet wel dat er sprake is van chiptekorten ja. Maar dan nog blijft het een wanvertoning. Nvidia videokaarten zijn inmiddels wel goed leverbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fr3nzy

    • 25 juli 2022 16:03
    @lightyears
    Niet alleen door chiptekorten, zoek voor de gein maar eens op google of marktplaats naar ps5 kopen. Dan vind je er genoeg, maar voor absurde prijzen.