
Nieuws

intro text
Het spel moet nog verschijnen, maar de gangstergame 25 to Life kan zich nu al een van de meeste controversiele games allertijden noemen. Eind juni was het een Amerikaanse politicus die de extreme gewelddadigheid van het spel hekelde. Tien dagen later was het weer raak toen de Taser-stichting zich gedupeerd voelde omdat er een Taser-achtig wapen in het spel zit. Alle moraalridders en andere politici zullen dan ook vast blij zijn dat Eidos het spel heeft uitgesteld. Oorspronkelijk zou de "heetste titel van 2005" deze zomer moeten uitkomen, maar daar heeft men nu oktober van gemaakt.
Reacties op: Controversiele gangstergame 25 to Life vertraagd
DeathClock
Spikep21
replay
Dan kan ik zo met een cube controler dit spel net als gta san andreas op een resolutie spelen van 1280x1024 vet toch
Erwie
Erwie
replay
Spike ff voor de duidelijkheid ipv van verwarring jah hij komt eerst op de pc dan volgt de rest beetje logica eingelijk want daar maken ze het op.
Wat ik net al zij gamer.nl is anti gamecube meer gamecube dan pc maar both genoeg in iedergeval.
Erwie
Een spel wordt voor een bepaald platform ontwikkeld, waarbij gebruikt wordt gemaakt van de PC voor het invoeren van de code. Deze code is specifiek voor een bepaald soort hardware, bijvoorbeeld de Playstation 2. Met behulp van een compiler wordt de code omgezet naar een programma dat op een Playstation 2 kan draaien. Om deze code op de PC te draaien, kun je niet simpelweg een PC compiler gebruiken, maar dient de code eerst aangepast te worden.
Doordat de PS2 het zwakste platform is waarop het spel zal verschijnen (25 To Life komt op PS2, Xbox en PC) wordt het spel gemaakt met de PS2 in het achterhoofd. Het is namelijk makkelijker de PS2 code en libaries aan te passen voor de Xbox en PC, dan andersom. Dit omdat je met een spel dat optimaal voor de PS2 gemaakt is, nog wat speling hebt op PC en Xbox gezien de sterkere hardware. Vaak wordt er voor PC en Xbox later op grafisch vlak nog het een en ander verbeterd, of er worden nieuwe multiplayerfuncties toegevoegd om de kracht van ook die platformen optimaal te benutten.
Dat je een spel op PC maakt betekent niet dat het ook automatisch op de PC draait, het moet er nog gewoon naartoe gepoort worden dus. Anders kon elk spel in een mum van tijd naar PC omgezet worden, maar dat is dus echt niet het geval.
Hupegel
Je klanten zijn NOOIT dom, ze hebben hooguit een mentale uitdaging.
Erwie
Mijn ervaring met winkeliers is trouwens dat ze er vanuit gaan dat je dom bent, tot het tegendeel bewezen is.
Hupegel
Maar vergeet niet:
in elke klant huist een genie, het is jouw taak om hem te ontdekken!
Erwie
Hupegel
echt dom is nu mentale uitdaging,
Maar doe dan wel aan bronvermelding….
Erwie
EliteSoldat
net als postal extreem geweldadig maar zwaar bagger
Sasuke
@ Replay: Gamer.nl is alles behalve anti-pc, dat merk je toch aan de verscheidenheid. Anti-cube ben ik niet zo zeker van, mr geef nou eerlijk toe, zoveel games zijn er nu ook niet op gamecube en velen van de games halen het niet eens tot hier.
Dan nog 1 ding, San Andreas met een Cube controller op je pc?? LOL whatever…
replay