Controversie PlayStation Plus-kortingen 'technische fout' volgens Sony

Controversie PlayStation Plus-kortingen 'technische fout' volgens Sony

Sony laat weten dat de problemen die mensen in Azië hebben met kortingen voor PlayStation Plus die terugbetaald moeten worden, komen door een "technische fout".

Eerder deze week bleek dat mensen die al een PlayStation Plus-abonnement hebben lopen en deze met korting hebben gekocht, extra moesten betalen wanneer men het abonnement overzette naar het vernieuwde PlayStation Plus.

Het bedrijf laat nu weten dat dit niet de bedoeling was. "Vanwege een technische fout werden mensen die eerder al een PlayStation Plus-abonnement met korting hebben gekocht gevraagd om het verschil te betalen. Dit probleem is opgelost en mensen die hier last van hebben gehad ontvangen credits terug. Bedankt voor je geduld."

Eerder deze week deed er een e-mail de ronde van Sony PlayStation Hong Kong waarin expliciet werd vermeld dat mensen die met korting een PS Plus-abonnement hadden gekocht, meer moesten betalen bij het overzetten naar het nieuwe PS Plus. Dat zou suggereren dat het niet om een technisch probleem ging en dat Sony simpelweg heeft besloten deze keuze terug te draaien vanwege de aanhoudende kritiek op internet.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Haha hier trapt toch niemand in?

0

@COSMIC_TSAR ik wel... Denk dat ze oprecht een (stomme) fout hebben gemaakt.

0
test

Deze gebruiker is verwijderd

0

@ToMaX99 dan ben je best naief. Stel het is inderdaad een technische fout dan toont dat alleen maar de onkunde van Sony aan. Dit is niet zo’n vergezocht scenario lijkt me waar gebruikers mee te maken krijgen. Daarbij, die e-mail zegt genoeg hoe leg je dat uit? Het is duidelijk een instructie naar support medewerkers geweest dit zo af te handelen. Onmogelijk een foutje. Maar goed mensen zullen recht willen lullen wat overduidelijk krom is, succes ermee

0

Deze gebruiker is verwijderd

0
test

@Liquidshake wat is jammer?

0
test

@COSMIC_TSAR Sorry hoor, masr toen ik hier van hoorde was juist ook mijn eerste gedachte dat het om een fout zou gaan, dit soort zaken bij overgang naar een nieuw abonnement komt wel vaker voor omdat de makers vaak genoeg niet aan deze situatie denken.

0

Aanbevolen voor jou