Nieuws
Breath of the Wild

Computergestuurde personages in Zelda: Breath of the Wild gebaseerd op Mii's

Daardoor kunnen modders nu ook Mii's in de game importeren

Geschreven door Michel Musters op
De computergestuurde personages in The Legend of Zelda: Breath of the Wild blijken gebaseerd op Mii's.

Mii's waren de profielpoppetjes die spelers op de Wii, Wii U en 3DS konden maken - vaak baseerden mensen het uiterlijk van deze personages op zichzelf op bekende mensen.

Volgens dataminer HEYimHeroic worden computergestuurde personages in Breath of the Wild in de data van de game 'UMii's' genoemd. Er worden diverse Mii-gezichtstrekken gebruikt om de gezichten van deze personages samen te stellen.

Daarbij moet wel gezegd worden dat Nintendo de personages in Breath of the Wild meer details heeft gegeven dan een gebruikelijke Mii. De dataminer speculeert dan ook dat 'UMii' staat voor 'Ultimate Mii'.

Dit betekent ook dat modders het mogelijk kunnen maken voor spelers om zelf Mii-personages in de game te importeren. In de onderstaande tweet is te zien hoe men dit heeft gedaan.

Dit artikel delen:

Lees meer

Hitman-makers willen zich meer op nieuwe IP's richten Microsoft Flight Simulator-update voegt real-time sneeuwval toe
1

Reacties op: Computergestuurde personages in Zelda: Breath of the Wild gebaseerd op Mii's

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    HunterSeeker

    • 4 januari 2021 16:10
    Ziet er heel goed uit, maar wat als je van die gekke gezichten zou pakken. als er bv een pik op staat of een gezicht ondersteboven. van die ontwerkelijke mii's zou ik best willen zien ingame :P

    verder opent dit ook weer de deur naar een nieuw type Mii plaza en dat de details best omhoog gegooid kunnen worden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.