Compleet dynamische singleplayer campaign in Söldner | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Söldner, ontwikkeld door Wing Simulations, de makers van Panzer Elite, begint er hoe langer hoe meer uit te zien als een game om naar uit te kijken. In deze futuristische oorlog imulatie die zich afspeelt in open landschappen ben je als speler namelijk in staat het terrein compleet te vervormen. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van een groot gamma aan voertuigen, van tanks tot vliegtuigen. Maar dat was nog niet alles! Want de single-player campaign die bij het spel zit is dynamisch en de afloop van een mi ie zal gevolgen hebben voor de volgende:Söldner features a dynamic campaign with a random mi ion generator. Basically, the player will be able to carry his team and units from one mi ion to the next. Each mi ion will be different, as a ignments are generated by a wide array of factors. We also added a plug-in system that prevents similar mi ions from being too repetitive. The campaign will connect the mi ions and force the player to pick his a ignments with care, as the outcome of each mi ion will have an effect on the next one. The player will be able to choose between a couple of mi ions instead of being forced to complete one to be able to advance to the next one. Instead of playing through a set of mi ions and being done, players will be able to replay Söldner over and over, and each time, a new facet of the game will be revealed. Maar het spel zal niet alleen gefocust zijn op de singleplayer campaign. Ook multiplayer zal aanwezig zijn, aanvankelijk voor maximaal 32 spelers. Hierbij moet wel verteld worden dat het enkel mogelijk is om met een dedicated server te spelen vanwege de grote hoeveelheid data die bijgehouden moet worden vanwege het dynamisch vervormbare terrein. Het interview op Avault onthult nog veel meer lekkers over deze oorlogsgame en is hier te lezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou