Commandos II interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Gamespot UK had een interview weten te regelen met Pyro Studios, de makers van Commandos die nu hard aan het werk zijn om Commandos II op tijd af te hebben.

Op het moment zijn ze bezig met de laatste 2 maps en dan moeten er nog wat Tutorials gemaakt worden. Dan is het nog de beurt aan wat testers om het spel eens grondig te spelen voordat het bij ons in de winkels ligt.GS: You opted for real-time 3D environments within buildings. What was the reason for that?

PS: Inside the buildings there is a lot of detail in every room, with lots of objects. The only way to guarantee the visibility of the player characters at any time was in a full 3D environment.

GS: How many mi ions and gameplay modes will be available in Commandos 2?

PS: Commandos will have 12 mi ions plus the tutorials. Each of these mi ions will be divided between the outdoor and indoor scenarios, which will mean a huge gameplay area.

GS: Do you have plans to bring the Commandos series to consoles other than the PS2 and the DC?

PS: Who knows? It will depend very much on the definitive release dates of the new machines, especially the Xbox. We do not want to release Commandos 2 on the Xbox or the GameCube a long time after the PS2 and DC versions.Commandos II wordt naast de PC, ook uitgegeven voor de Dreamcast en de Playstation 2.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou