Nieuws
Commandos 2

Commandos 2 HD Remastered komt eind 2019

Voor pc, PS4, Switch, Xbox One en mobiele apparaten

Geschreven door Dagmar De Groot op
Commandos 2 HD Remastered komt uit in het laatste kwartaal van 2019 voor pc, PS4, Switch, Xbox One en mobiele apparaten.

Commandos 2 is een strategisch spel die in 2001 voor het eerst verscheen. In het spel nemen spelers de leiding over een groep commando's, samen met verschillende geallieerde eenheden, terwijl ze achter vijandelijke linies sluipen. De bedoeling is om verschillende missies in de Tweede Wereldoorlog te voltooien en zo helpen de oorlogsinspanningen van de Duitsers te dwarsbomen.

Elke missie is een stealth-puzzel; zo zijn bijvoorbeeld vermommingen, afleidingen en moord nodig. Er zijn negen commando's met ieder hun eigen unieke talenten. De remaster zal de stijl van de originele versie behouden, waardoor de sfeer in de game behouden word. In de trailer die op 16 augustus is gepubliceerd is te zien hoe de game opgepoetst is.

Commandos 2
Commandos 2
Commandos 2

Dit artikel delen:

Lees meer

Epic verdedigt mech suits in Fortnite Bethesda verwijdert log-in uit rereleases van Doom en Doom 2
15

Reacties op: Commandos 2 HD Remastered komt eind 2019

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • loki82

    • 16 augustus 2019 14:16
    Nice, veel gespeeld vroeger, is dt ook voor 1 gedaan? want dan heb ik die compleet gemist.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dagmardg

    • 16 augustus 2019 14:34
    @loki82 Naar mijn weten en onderzoek is Commandos Behind Enemy Lines niet remastered, maar we kunnen gelukkig wel uitkijken naar deel 2!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Derper

    • 16 augustus 2019 14:22
    Mooi dit! Zoveel gespeeld, de coop was ook altijd mooi; Samen aftellen en dan snel een x aantal handelingen doen om niet gezien te worden.
    Ga het zeker weer helemaal doorspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fambank

    • 16 augustus 2019 14:37
    Wel gespeeld, maar niet heel veel. Was meer van Hidden & Dangerous, beetje hetzelfde idee, maar dan fps.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AlexRemeeus

    • 16 augustus 2019 15:14
    @Fambank Hidden&Dangerous; Remaster zou ook erg tof zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 17 augustus 2019 08:30
    @AlexRemeeus H&D; was geweldig inderdaad, super spannend en in LAN opstelling heel leuk om samen te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AlexRemeeus

    • 19 augustus 2019 10:56
    @**Guitar_Hero** Mooie tijden ;'-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • radeon9800pro

    • 16 augustus 2019 15:47
    "en is ontwikkeld door Pyro Studios die nu ook de remaster doet. "
    Knap gezien ze sinds 2017 niet meer bestaan. Remaster wordt gedaan door Kalypso in Duitsland.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • dagmardg

    • 16 augustus 2019 15:55
    @radeon9800pro Ah, bedankt! Niet helemaal goed gegaan, goed opgelet!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DopieJopie1

    • 16 augustus 2019 21:26
    Ik heb dit zo veel gespeeld. Vet.

    Ik ben alleen heel benieuwd hoe dit evt speelt op een Switch. Het lijkt mij een game die enkel goed te spelen is met muis en toetsenbord.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • **Guitar_Hero**

    • 17 augustus 2019 08:29
    @DopieJopie1 Op de PS2 werkte Commandos 2 eigenlijk bijzonder prima, dus ik verwacht dat dat wel goed komt. (Hopelijk kun je kiezen tussen touch en fysieke controls)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MoodyBanter

    • 16 augustus 2019 22:38
    Hyped, goeie herinneringen aan, als ze het voor smartphones net zo doen als XCOM dan kan dat zelfs ook goed uitpakken. Ga hem sowieso ophalen voor PC tho'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 17 augustus 2019 00:14
    Zo, dit is oud.. Destijds ook gespeeld, maar een remaster heb ik denk ik geen interesse in..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fifa

    • 17 augustus 2019 15:51
    Deze game ga ik kopen voor de Xbox One zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • 3djester

    • 19 augustus 2019 15:12
    Ow gaaf dit! zo veel gespeeld vroeger. Ik ga deze denk ik wel halen.