Tegenwoordig wordt het steeds moeilijker een goed oordeel over een spel te geven aan de hand van screenshots. Zo wordt er zowat dagelijks een nieuwe FPS aangekondigd met de meest revolutionaire grafische engine, de beste AI en een geavanceerde physics engine. Meestal kunnen we pas zien of het wat wordt wanneer de eerste hands-on previews verschijnen en de experts alvast hun mening over een vroeger versie van het spel gaan geven. Zo ook bij Chaser, een FPS in ontwikkeling bij Cauldron. Een tijdje geleden werd het spel aankondigd vergezeld van een aantal indrukwekkende screenshots. GamersHell kreeg de kans om het spel eens zelf aan de tand te voelen, en was onder de indruk van het grafische gedeelte, maar ook de gameplay viel goed mee:Pushing aside the game's graphics and sound, how does it play? Is it another shot in a long queue of mediocre titles, or is it the tasty Chaser that follows? From what I have played, the game is simple and intuitive, yet provides a hefty challenge in the face of enemies. Avoiding and disposing of enemies tends to be the most difficult part of the game thanks to the tough enemy AI. Puzzles are infrequent and extremely easy; the developers have decided to emphasize action over intellect. A smart move considering the recent wave of games that have successfully chosen action-packed gameplay over brainy puzzles. The game is a little on the hard side, which is great. Enemy AI is consistent so you can learn from you mistakes and try again.

Chaser is echter verre van origineel te noemen maar mits de afwerking goed is ziet het er naar uit dat het een stabiele, vermakelijke en vooral redelijk pittige FPS gaat worden. En dat mag ook wel een keer want de FPS games van de laatste tijd zijn vrij makkelijk en je speelt er vaak in een weekendje doorheen. Nu alleen nog hopen dat men de releasedate van eind dit jaar weet te halen zodat het niet hopeloos verouderd is wanneer het op de markt komt.