Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws
Rocket League

CEO van Rocket League biedt excuses aan voor serverproblemen

Psyonix voert veranderingen door om ervaring te verbeteren

Geschreven door Jacco Peek op
Dave Hagewood, de CEO van Psyonix, heeft zich in een blogpost verontschuldigd voor de serverproblemen van Rocket League. Ook vertelt hij uitgebreid hoe de ontwikkelaar de problemen aan gaat pakken.

Hagewood zegt: "Met betrekking tot de PsyNet-problemen en de game server-prestaties, zijn we het ermee eens dat de recente serverproblemen en lange matchmaking-tijden totaal onacceptabel zijn. We beiden onze excuses aan voor de kwaliteit van het spelen en we focussen alle beschikbare middelen om de PsyNet-capaciteiten en prestaties te verbeteren."

De eerste reden voor de problemen is volgens de CEO dat er problemen waren binnen Google Cloud, het platform waar PsyNet's database gebruik van maakt. Om dit te verbeteren is er een deel van het team toegewezen aan de database om de stabiliteit te bewaren. Ook zal er beter samengewerkt worden met Google-ingenieurs om problemen tijdens piektijden te voorkomen.

Daarnaast zijn de matchmaking-tijden te lang, terwijl er genoeg lege servers zijn om op te spelen. Psyonix onderzoekt de oorzaak van het probleem en zal dit jaar verbeteringen doorvoeren.

Tot slot veroorzaken sommige dedicated servers lag, terwijl dit niets te maken heeft met de connectie van spelers zelf. Om de problemen op te lossen investeert Psyonix in betere locale connecties, zoals extra servers over de hele wereld en interne manieren om de problemen eerder op te sporen.

Lees hier het uitgebreide bericht van Dave Hagewood. De nieuwe Dropshot-modus voor de game werd vorige week gelanceerd.

Bron: Psyonix

Dit artikel delen:

Lees meer

Eerste beelden The Elder Scrolls Online: Morrowind PvP-modus getoond De derde slome pc-winnaar van een 500GB SSD
3

Reacties op: CEO van Rocket League biedt excuses aan voor serverproblemen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • None

    whopper

    • 3 maanden geleden
    Wat ze een keer moeten fixen is dat wanneer een speler niet kan connecten bij het begin van een potje, dat ze er gewoon 1 bij zoeken ipv de match te annuleren. Kost allemaal onnodig tijd.

    Sowieso mag alles wel wat vlotter. Het leuke aan deze game is dat je snel ff een potje kan spelen. Maar na een match moet je eerst wachten tot iedereen zijn victory dansje kan doen en dan wachten op het scoreboard etc. ik wil gewoon direct door naar de volgende game..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 2 maanden, 4 weken geleden
    @whopper de wachttijden zijn indd erg lang dat moet beter kunnen en ookals er iemand niet kan joinen moet je weer opnieuw zoeken wat ook erg lang duurt maja wel goed dat ze er aan gaan werken en moet zeggen dat het op pc veel erger is dan op ps4

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    Flaming

    • 3 maanden geleden
    Na de laatste update is het echt een hel. Ping die boven de 300 ms is. Machtmaking wat een paar minuten duurt voordat je kan beginnen. Het spel creëert meer irritatie dan ontspanning. Hopelijk heeft psyonix dit snel gefixed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.