Nieuws
cyberpunk 2077

CD Projekt Red weerspreekt gerucht over 200 GB voor Cyberpunk 2077

Minder ruimte

Geschreven door Erik Nusselder op
CD Projekt Red heeft een gerucht over de benodigde schijfruimte voor Cyberpunk 2077 weerlegd.

Op Reddit werd eerder deze week een screenshot van Nvidia gedeeld. In de afbeelding kaart de videokaartmaker problemen met next gen-games aan. Games zouden 200 GB groot kunnen worden. Bij de slide uit de presentatie staat een afbeelding van Cyberpunk 2077, waardoor Reddit-gebruikers speculeerden dat die game 200 GB in beslag zou kunnen nemen.

Community Lead Marcin Momot weerspreekt die geruchten nu via Twitter. "Hoewel de systeemvereisten van Cyberpunk 2077 nog niet bekend zijn (die komen binnenkort!), wil ik dit onderwerp van Reddit aanstippen. De game neemt geen 200 GB in beslag. Je kunt een zelfde grootte verwachten op de harde schijf als bij andere moderne titels."

Dit artikel delen:

Lees meer

Gearbox onthult volgende week meer over de toekomst van Borderlands Medewerkers Pokémon Go krijgen week 'wellness-vakantie'
9

Reacties op: CD Projekt Red weerspreekt gerucht over 200 GB voor Cyberpunk 2077

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 september 2020 12:03
    Moderne titels als innn… warzone? hehe

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 3 september 2020 12:40
    @kleinekoosjer
    Precies. Gewoon 190gb.
    Dan hebben ze niet gelogen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 3 september 2020 15:18
    @CroniC Als ze de bij CoD de battle royale zouden loskoppelen van de normale game zou ik het vaak spelen alleen ik heb geen zin om 150GB of meer in gebruik te laten zijn door een game die je af en toe speelt. Niet zo handig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 3 september 2020 17:21
    @004 Ik heb een 4 TB aan mn x hangen en dat is voorlopig voldoende; al moet ik soms nu wel keuzes maken en laat ik niet alles er meer op staan.. (alle oude pessen bijv. .. die heb ik er laatst maar eens af gegooid).. ik hou toch wel een beetje mijn hart vast voor de nieuwe gen, daar zijn lang niet alle games van een externe hdd af te spelen.. dat wordt een stuk meer data management dan nu..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    CroniC

    • 3 september 2020 17:43
    @004
    Die kan je gewoon los downloaden hoor.

    Oh wacht ik snap m al. Je download alsnog de volledige game omdat er af en tor free MP weekends zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 3 september 2020 12:12
    'Gewoon' 100+ GB dus..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 3 september 2020 20:09
    Je wilt een goede game of je wilt het niet ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pinopokie

    • 4 september 2020 08:16
    @Pascal08 Precies, niet zo klagen mensen. We willen top content en mooie graphics, maar het mag niks kosten en ook geen ruimte in beslag nemen..
    Koop je een x TB HDD voor je spelletjes zoals Fortnite en LoL. Zet je je top games op je SSD ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 4 september 2020 10:05
    @Pinopokie https://www.amazon.nl/Seagate-Drive-draagbare-schijf-Cyberpunk/dp/B086M16S11/ref=asc_df_B086M16S11/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=438782354082&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=7504966422221452439&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010686&hvtargid=pla-922392609751&psc=1 laten ze nou net een leuke Cyberpunk versie te koop hebben. Enige nadeel… i’m outta usb ports!!!