Nieuws
Cyberpunk 2077

CD Projekt Red toont concept art van Cyberpunk 2077

Night City kent verschillende culturen

Geschreven door Brian Artiles Govita op
CD Projekt Red heeft middels een tweet nieuwe concept art getoond van Cyberpunk 2077.

De vier afbeeldingen die CD Projekt Red op Twitter heeft gedeeld tonen elk twee personages met verschillende culturele achtergronden. Overigens bevinden de personages zich in totaal verschillende settings. Volgens een werknemer van CD Projekt Red worden de afbeeldingen aangeduid met de volgende termen: entropism, kitsch, neomilitarism en neo-kitsch.

Of de personages ook daadwerkelijk in Cyberpunk 2077 zullen verschijnen is niet bekend. Wel geven de afbeeldingen een idee van de npc's die spelers tegen kunnen komen in het fictieve Night City.

Cyberpunk 2077 verschijnt op 16 april 2020 voor Xbox One, PlayStation 4 en pc. De afbeeldingen zijn hieronder te bekijken en bevatten elk een korte omschrijving.

Dit artikel delen:

Lees meer

Blizzard geeft nieuw verhaal vrij over Overwatch-personage Baptiste Take-Two-CEO vindt vakbonden voor game-industrie onnodig
11

Reacties op: CD Projekt Red toont concept art van Cyberpunk 2077

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • coola

    • 18 juni 2019 16:51
    Men moet natuurlijk wel even de naam van de artiest er bij zetten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 18 juni 2019 16:57
    @coola
    LOL. Ik wilde echt net hetzelfde posten 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rez

    • 18 juni 2019 17:04
    @coola Ja in dit geval hoeft het dus niet, want het komt bij de studio vandaan.


    ….maar leuk geprobeerd hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 18 juni 2019 17:10
    @Rez

    Die mogen de artiest(en) ook wel credit geven. Leuk dst het van cd projekt Red komt maar, wie nu de daadwerkelijke artiest is has no f*ckin clue.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 19 juni 2019 11:26
    @coola Nee want de werknemer staat onder contract van CD Projekt Red, dus alle artwork is het bezit van de studio…. ofwel credits geven doen ze maar intern.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 19 juni 2019 11:54
    @MelvinChowder

    Leuk, ik blijf het achterlijk vinden dat men eist dat iemand de artiest moet vermelden als je een tekening op je Twitter of waar dan ook plaats.

    Nogmaals ik heb mijn Evil Dead tattoo design van het internet afgeplukt, maar denk jij nu echt dat ik de originele tekenaar van dat design credit ga geven? 🤣🤣🤣 nee gewoon nee is nergens voor nodig. De enige die ik er credit voor geef is mijn tatoeëerder.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 19 juni 2019 12:06
    @coola Compleet mee eens, het is niet verplicht om dit te doen en dat vind ik terrecht. Iets delen van een ander met als doel om het alleen met volgers te delen vind ik alleen maar in het voordeel werken van de artiest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 19 juni 2019 07:22
    shots fired! @coola

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 19 juni 2019 00:23
    Kan iemand mij vertellen wat de hype rond deze game is?

    Is het niet gewoon een RPG in een ander jasje?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 19 juni 2019 07:25
    Het is van een studio die al meerdere malen bewezen heeft een goeie RPG te kunnen maken en niet gebonden is aan een uitgever. En of het alleen maar The Witcher in een nieuw jasje is ben ik niet zo zeker van, maar als dat zo is ben ik al tevreden. @TheDeeGee

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 19 juni 2019 13:46
    @TheDeeGee Het is een rpg game met shooter elements en hand to hand combat en met genoeg skills. Je kunt het spel op verschillende manieren uitspelen, door het verhaal andere keuzes te maken of door niemand te killen wat ook mogelijk is.

    Het is van CD Projekt Red oftwel we kunnen genoeg verwachten. Zij zijn heer en meesters in RPG.