Nieuws
Gwent

CD Projekt Red komt met stand-alone Gwent-game

Gebeden zijn gehoord

Geschreven door Michel Musters op

CD Projekt Red werkt aan een stand-alone Gwent-game. Gwent is een kaartspel dat speelbaar is in The Witcher 3: Wild Hunt.

Hoewel de ontwikkelaar nog niets heeft aangekondigd, is er een handelsmerk voor de game gevonden. Het is nog niet bekend waar de game naartoe komt, al lijken mobiele platformen en mogelijk online winkels van de consoles en pc logische keuzes.

CD Projekt Red heeft afgelopen week de tweede en laatste uitbreiding voor The Witcher 3 uitgebracht, genaamd Blood and Wine. Op dit moment werkt de studio ook aan de futuristische actie-rpg Cyperpunk 2077.

Bron: Nerdleaks

Dit artikel delen:

Lees meer

Kingdom Hearts Unchained χ komt naar iOS en Android in Europa Vr-ervaring voor Call of Duty speelbaar tijdens CoD Experience
16

Reacties op: CD Projekt Red komt met stand-alone Gwent-game

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • DonnyLegend

    • 8 juni 2016 16:05
    Top. Gwent was een leuke toevoeging aan TW3, bleef er onverwachts lang mee bezig. Moest mezelf pushen om niet constant Gwent te spelen ipv de main game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Knootewoot

    • 8 juni 2016 17:23
    @DonnyLegend Ik heb de niet uitgespeeld mede door Gwent (en dat ik geen fast travel gebruik en steeds afgeleid ben)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 9 juni 2016 00:22
    @DonnyLegend Gwent was verschrikkelijk saai, haalt de hele snelheid en immersie van de wereld in The Witcher weg doordat je wat gaat kloten met stomme kaartjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • woutzorz

    • 8 juni 2016 16:11
    Zou ik wel vet vinden, vooral om in de bus te spelen! Als stand alone op console/PC zal het niet echt werken denk ik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tho

    • 8 juni 2016 16:17
    Hier hoopte ik al op. Heel veel uren aan besteed in Witcher 3. Misschien met meer diepgang, zodra je nu veel hero en spy kaarten hebt bemachtigd win je vrijwel alle potjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sausbert

    • 8 juni 2016 16:31
    Vraag me altijd af hoe mensen aan de tijd komen om in games als Witcher 3 (die je neem ik aan koopt voor het verhaal en de quests) uren te spenderen aan een in-game minigame.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rahl

    • 8 juni 2016 16:46
    Tijd maak je om te kunnen gamen. Gwent zelf was een hele leuke toevoeging en deed, op haar eigen manier, niet onder aan de rest van de game. Daarom besteedde een hoop mensen vele uurtjes aan Gwent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sausbert

    • 8 juni 2016 16:56
    @Rahl Klopt, maar die ga ik dan niet verdoen aan een kaartspel. Daar koop ik geen RPG van 5/6 tientjes voor die jarenlang in ontwikkeling is geweest. Snap ook niet dat CDPR hier überhaupt aandacht aan heeft besteed. Hadden ze beter de game extra polish kunnen geven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FishSt1ck

    • 8 juni 2016 17:15
    @Sausbert De kaartgame zorgde naar mijn mening juist voor dat de wereld wat levendiger was omdat mensen dat kaartspel speelde en erover praatte. Het verzamelen/winnen van kaarten, het spelen tegen diverse personages en meedoen aan toernooien zorgde in mijn geval voor net weer wat meer binding met de wereld en zorgt voor wat afwisseling in deze geweldige game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 8 juni 2016 22:00
    @FishSt1ck Daarnaast was de game voor zover ikzelf kan beoordelen zeer gepolished afgeleverd, dus wat dat betreft was het prima om er wel tijd aan te besteden :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 9 juni 2016 00:23
    @Sausbert Volledig mee eens! Ik snap echt niet waarom ze tijd hebben verspild aan het ontwikkelen van deze onzin. Kom op, je koopt idd toch geen RPG van 60 euro met geweldige graphics om een beetje suf met kaartjes te gaan spelen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 8 juni 2016 16:47
    @Sausbert

    Tijd voor maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 8 juni 2016 16:47
    @Sausbert
    Lol inderdaad. Ik heb al bijna niet eens tijd om voor een game als Witcher te gaan zitten. Laat staan dat ik hem zou uitspelen of minigames ga spelen :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 8 juni 2016 16:53
    @CroniC

    Sommige mensen hebben bijvoorbeeld geen gezin thuis zitten of een zeurende vrouw die loopt te miepen :)
    Ik heb nu 200 uur in TW3 zitten, alleen gwent nooit gedaan omdat dit mij totaal niet boeit.

    Nu ruim een jaar vrijgezel en het bevalt me uitstekend! Ik heb ineens bakken met tijd en geen verplichtingen meer.
    Misschien blijf ik wel eeuwig vrijgezel haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Red Dead Demon

    • 9 juni 2016 10:26
    @spreadthehate
    Ik heb 3 kids en een vriend. Zit momenteel op 289 uur gameplay. Mede door Gwent. Een leuke afleiding en soort van pauze van de intense spelwereld. Even bijkomen van alle mind-blowing actie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 8 juni 2016 19:36
    @Sausbert Een woord: backlog