Nieuws
Call of Duty: Modern Warfare

Captain Price wordt mogelijk operator in Modern Warfare en Warzone

Seizoen 4 begint ergens in juni

Geschreven door Michel Musters op
Een nieuwe video lijkt te hinten naar de toevoeging van Captain Price als operator in de multiplayer van Call of Duty: Modern Warfare en Warzone.

Hoewel de legendarische Captain Price wel een rol had in de singleplayercampagne van Call of Duty: Modern Warfare, schittert hij vooralsnog in zijn afwezigheid in de multiplayermodi, waaronder in de free-to-play battle royale-game Warzone.

In de video wordt een geheim gesprek tussen twee vijandelijke legers ten gehore gebracht. Ze praten over het terroriseren van Captain Price. Hoewel de trailer niets officieel aankondigt, hint het waarschijnlijk naar de toevoeging van Price als operator.

Mogelijk wordt Price in het vierde seizoen van de game toegevoegd, dat ergens in juni moet beginnen - een precieze datum is nog niet bekend. Met elk seizoen worden er nieuwe operators, maps en modi aan de game toegevoegd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ubisoft brengt populaire Scott Pilgrim-game mogelijk terug Journey to the Savage Planet plotseling beschikbaar voor de Switch
12

Reacties op: Captain Price wordt mogelijk operator in Modern Warfare en Warzone

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Quintex

    • 22 mei 2020 11:29
    Helemaal mooi natuurlijk, maar Activision mag wat mij betreft eerst de AR's uit Gulag halen. Sowieso is die hele weapon rotation vrij lame nu, sinds shotguns en pistols (bijna?) niet meer voorkomen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Janzijnvader

    • 22 mei 2020 11:44
    @Quintex ik vind de AR's in de Gulag juist ontzettend fijn. Had een hekel aan de shotguns en pistolen in de Gulag. Maar ja ik zit natuurlijk bijna nooit in de Gulag…

    Huehuehue

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 22 mei 2020 11:57
    @Janzijnvader Wat mij betreft heeft het geen zin in zo'n kleine ruimte. Het zijn zeker geen close range wapens en het stimuleert base camping. SMG's daarentegen zijn perfect voor die ruimte vanwege de middle en close range: het stimuleert juist om te jagen. Net zoals Pistols en Shotguns. Die laatste twee zijn ook gelijk wapens die niet vaak gebruikt worden, perfect voor de Gulag dus. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Black Spider

    • 22 mei 2020 11:56
    Snel achter elkaar schieten met pistolen / shotguns / burst wapens gaat een stuk fijner met een trigger ipv als een gek op een muisknop klikken zonder dat je je muis teveel beweegt.
    Daarnaast hoor ik mensen claimen dat controllers in close combat een voordeel hebben (met aim assist), en keyboard + muis weer fijn is voor mid - long range. Dan lijkt het dat de huidige guns in de gulag gebalanceerder zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 22 mei 2020 12:06
    @Black Spider In mijn ervaring heeft de kb/m altijd wel een overhand. Aim assist helpt je maar een deel, maar kan nooit op tegen de wenbaarheid en precisie van een muis, zo ook in CQB.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 22 mei 2020 13:34
    @MelvinChowder Ik heb persoonlijk geen mening erover, maar vanuit de community van Fortnite hoor ik wel dat die aim assist zo goed is dat KBM spelers eronder leiden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 22 mei 2020 13:50
    @Quintex Weet niet precies hoe het in de Cod:MW community is maar zie wel eens wat langkomen over dat controller spelers juist niet een lobby willen delen met kb/m spelers.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    geeMc

    • 22 mei 2020 14:04
    @Quintex op elk platform heb je goede en slechte spelers. Een hele goede controllerspeler zal dan ook wel beter zijn dan een slechte kb/m speler, maar dit is eerder uitzondering dan regel. Ik speel MW bijna alleen maar met crossplay aan omdat ik vrienden heb die 'm op de PS spelen en ik op de Xbox. Als er meer dan 1-2 kb/m spelers in een game zitten cancelen we 'm en matchmaken we opnieuw. Er is geen beginnen aan vaak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 22 mei 2020 14:05
    @geeMc Inderdaad, speel ook crossplay met controller en de kb/m spelers zijn vaak ook diegene met de hoogste killcount aan het eind van de match.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 22 mei 2020 14:32
    ik mag die Price niet, smug face cowboy

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 22 mei 2020 18:55
    Naar mijn idee één van de slechtste videogame characters ooit.
    Alles wat die mongool zegt gaat het ene oor in en het andere uit.
    En dan die suffe stoerdoenerij waar je soort van in slaap valt…
    COD singleplayers zijn mij dan ook nooit bijgebleven. Vroeger downloadde ik er een aantal, en nu heb ik de laatste gekocht… Er was één level wel aardig qua gameplay, maar daar houdt het dan ook wel mee op…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hendrik_Klein

    • 23 mei 2020 14:36