Vroeg in het ontwikkelingsproces waren er volgens Wilson een aantal teamleden die het idee opperden om de game niet vanuit een isometrisch perspectief te laten spelen, maar vanuit een derde- of eerste persoonsperspectief. Dat zou technisch beter en zijn en het zou de game moderner maken. Wilson zegt hierover: "Een camerastandpunt is voor mij geen keuze die met techniek te maken heeft, er zijn al meer dan genoeg games die vanuit derde- of eerste persoonsperspectief spelen."
Cameraperspectief Diablo 3 stond ter discussie
subtitle
Binnen het ontwikkelteam van Diablo 3 is er kort discussie geweest over het isometrische perspectief van de game. Dit zegt director Jay Wilson tegen games.on.net.
Reacties op: Cameraperspectief Diablo 3 stond ter discussie
Miel
hanskleinenberg
sanderovic
dannyd010
Fudgewhizzle
Maar ik ben wel blij dat ze het hebben gelaten zoals het was. Te veel verandering aan een franchise is ook niet altijd even goed. Net als met games als Street Fighter. In 2D werkt het toch gewoon het lekkerst. Met Diablo is dat net zo met het isometrische perspectief.
DjZiggy1
Seraphex
Arisjuh
kingzaka
Nhid
Knootewoot
eduardkhil
martijn3107
Twisle
kingzaka
nulian
Morrawind
dannyd010
KnakWorst
Ray1618