Nieuws
Call of Duty: WW2

Call of Duty: WW2 vanaf vandaag gratis voor PlayStation Plus-leden

Is Marvel's Spider-Man de andere PS Plus-game van juni?

Geschreven door Michel Musters op
Call of Duty: WW2 is een van de PlayStation Plus-games van juni en is vanaf vandaag al gratis binnen te halen.

Dat kondigde Sony gisteravond aan. De aankondiging valt op, niet alleen omdat het om een Call of Duty-game gaat, maar omdat het nog geen juni is en de game toch vandaag al gratis beschikbaar komt voor PlayStation Plus-leden.

Call of Duty: WW2 speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog. De shooter verscheen in 2017 en kwam uit na een aantal CoD-delen die zich vooral richtten op futuristische oorlogsvoering. De game keert dan ook terug naar traditionelere gameplay.

Sony laat weten later deze week meer te vertellen over de andere PlayStation Plus-game van juni. Volgens recente geruchten zou het om Marvel's Spider-Man gaan. In de Engelse PlayStation Store wordt daar naast het spel namelijk een 'gratis'-icoontje van PlayStation Plus getoond, terwijl dit officieel nog niet het geval is. Sony heeft nog niet bevestigd dat de actiegame van Insomniac de andere PS Plus-game van juni is.

Dit artikel delen:

Lees meer

Sherlock Holmes: Chapter One aangekondigd State of Play rondom The Last of Us: Part 2 wordt morgen uitgezonden
19

Reacties op: Call of Duty: WW2 vanaf vandaag gratis voor PlayStation Plus-leden

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Phoenix_the_II

    • 26 mei 2020 10:18
    Gratis, voor maar 8,99 per maand!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 26 mei 2020 10:21
    @Phoenix_the_II daar krijg je elke maand 2 games voor plus dat je online kunt gamen en chatten. Zinloze reactie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 26 mei 2020 10:50
    @Phoenix_the_II het is ook nooit goed he?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 26 mei 2020 11:16
    @Phoenix_the_II Moeilijk hé? Iets gratis aannemen wat niet had gehoeven? Ze hadden voor 8,99 per maand ook alleen jou Online kunnen geven…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 26 mei 2020 12:14
    @Phoenix_the_II ben het met je eens, alleen de consoles vragen geld voor online diensten. Voor dat bedrag kan je bij bv Netflix zoveel gratis films en series kijken dat je wilt. Nu alleen de "service" van online spelen zonder de gratis games die er makkelijk onderdeel van uit konden maken.
    Denk dat het enige verschil zit in dat de games van jou zijn en niet verdwijnen zoals bv bij een Netflix.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 26 mei 2020 14:21
    @HunterSeeker Appels met Peren. Bovendien vallen de kosten voor een PSplus abbo behoorlijk mee als je bij de MM een jaarkaart koopt voor 42 euro. Zo ben je 3.50 euro per maand kwijt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 26 mei 2020 12:39
    Goed, gezeik over de kosten daar gelaten, ik ben hier wel blij mee. Ik speel al jaren geen call of duty meer, eigenlijk al sinds modern warfare. Maar de 1e call of duty vond ik geweldig. Dus een game weer in dat tijdperk interesseert me wel. Zal in ieder geval de campaign een keer doorspelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 26 mei 2020 13:11
    De vroegere aankondiging zal wel met Memorial Day te maken hebben, maar ik ben benieuwd of ze dit stiekem ook doen omdat de nieuwe Black Ops gewoon een vervolg is op WWII en ze die personages weer ff wat attentie willen geven. Hoewel de nieuwe Black Ops sinds afgelopen jaar wordt ontwikkeld onder leiding van Treyarch was het origineel een game van Sledgehammer en Raven, misschien dat hun destijds al hadden besloten om het een vervolg van WWII te maken en dat Treyarch heeft besloten die elementen te behouden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JustRaine

    • 26 mei 2020 14:21
    @poklaan Ik denk niet dat de characters van de WW2 game een vervolg krijgen, Daniels, Zussman, Stiles, Aiello, Pierson…. meh, campaign van deze game was zeker niet slecht vind ik. Zelf denk ik ook dat als Sledgehammer & Raven niet van het project waren gehaald dat ze er geen vervolg op hadden gemaakt.

    Ik denk dat er gewoon gewerkt gaat worden met nieuwe characters en misschien dat Frank Woods, Alex Mason, Reznov van World at War & Black ops zullen terugkeren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 26 mei 2020 14:02
    Klopt het dat ik de game nog niet gratis zie? Zie alleen de gold versie in de stores nu. Zin om het te downloaden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 26 mei 2020 15:21
    @xXDannyNLXx Heb hem zojuist gratis kunnen binnenhalen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 27 mei 2020 09:19
    @MelvinChowder gelukt, wel via de app alleen kunnen doen. in de store was alleen de gold versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 28 mei 2020 15:22
    @xXDannyNLXx Top! Had even moeten vermelden dat ik het ook via de app had gedaan, maar kwam omdat ik op werk zat. Wist niet dat cod nog niet op de store gratis te halen was :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    JustRaine

    • 26 mei 2020 14:10
    Leuk voor de PS Plus bezitters, ik heb uiteindelijk best veel plezier aan deze titel beleefd.
    Vooral de multiplayer mode War vond ik echt heel tof.

    Nadat die Michael Condrey is ontslagen of weg is gegaan is de game echt een heel stuk beter geworden naar mijn mening.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    delta

    • 26 mei 2020 16:36
    Hmm, hij staat in de gratis playstation plus lijst, maar wanneer ik naar de kassa ga zou ik alsnog 69,99 moeten betalen. Iemand anders die dit ook ervaart? (En ja, PS Plus is actief)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xmorriganx

    • 26 mei 2020 18:31
    @delta Je kan um via de ps app vinden en de download naar de ps4 sturen.. dan lukt t wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xXDannyNLXx

    • 27 mei 2020 09:19
    @delta was voor mij ook een probleem, zag alleen de gold versie.

    kon hem inderdaad via de psapp wel binnenhalen. vanmiddag even proberen te downloaden. Bij de versie die je moet hebben, moet er echt in het geel Gratis staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoRightAhead

    • 26 mei 2020 17:01
    Heel gave campaign en ook de zombiemode vond ik verassend goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Darkness2K7

    • 27 mei 2020 18:07
    spiderman was al in de now.
    wordt tijd dat ze eens echt weer echt gaan knalleb