Nieuws
Call of Duty Modern Warfare Remastered

Call of Duty: Modern Warfare Remastered maand eerder naar PS4

Pre-order is benodigd om eerder te spelen

Geschreven door Lars Cornelis op

De campagne van Call of Duty: Modern Warfare Remastered is dertig dagen eerder te spelen op de PlayStation 4.

Om gebruik te maken van deze aanbieding, moet de game wel al vooraf besteld zijn. Vervolgens is de campagne een maand eerder te spelen. Call of Duty: Modern Warfare Remastered bevat ook een multiplayermodus met tien maps. Deze is pas beschikbaar vanaf de officiƫle releasedatum van de game.

Call of Duty: Modern Warfare Remasteredzit standaard bij de Legacy, Legacy Pro, en Digital Deluxe edities van Call of Duty: Infinite Warfare en is niet los verkrijgbaar. Beide games zijn vanaf 4 november verkrijgbaar voor PS4, Xbox One en pc.

Call of Duty Modern Warfare Remastered

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

E3 2016: De Sony-persconferentie samenvatting De wereld staat op zijn kop in Gravity Rush 2
8

Reacties op: Call of Duty: Modern Warfare Remastered maand eerder naar PS4

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Humpdog

    • 14 juni 2016 05:12
    Het zeg wel iets dat meer hype is over de remastered dan over de nieuwe CoD.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 14 juni 2016 06:02
    Beter eerst naar pc !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bastiaan

    • 14 juni 2016 10:03
    zal na een paar maanden toch wel weer lost verkocht worden denk ik zo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 14 juni 2016 11:24
    Ik hoop dat er in de bundel editie twee schijfjes zitten. Het schijfje met de Modern Warfare remaster doe ik in mijn PS4 en het schijfje met de nieuwe game gaat inclusief het doosje direct op marktplaats voor een leuk prijsje xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bastiaan

    • 14 juni 2016 11:37
    @garciagarcia Verstandige keus dan :) dan hoop ik ook dat er nog wat 11 of 12 jarige die nieuwe leuker vinden en hetzelfde doen met CoD4. alleen ik acht ik die kans vrij klein :')

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 14 juni 2016 10:43
    Ik pre order best veel maar never nooit voor CoD en zeker niet om dit een maand eerder te kunnen spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JointCh1L

    • 14 juni 2016 12:44
    Maandje eerder. leuk, maar die speel ik misschien een paar keer en leg ik het weer weg voor CoD-IW.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Learned

    • 14 juni 2016 14:00
    En dan 90,- moeten lappen om alleen de remaster te willen spelen want die nieuwe Star Wars van hun wat zij de naam Call of Duty geven hoef ik niet te spelen. Of te wel.. DAAAAAAAAAG