Nieuws
Call of Duty Infinite Warfare

Call of Duty: Infinite Warfare-bèta met dag verlengd

Speel vandaag nog door

Geschreven door Michel Musters op

De PlayStation 4-bèta van Call of Duty: Infinite Warfare is met een dag verlengd en kan dus ook nog vandaag en het grootste gedeelte van morgen gespeeld worden.

De bèta eindigt dus pas morgen om 19:00 uur. Afgelopen vrijdag begon de bèta. In de loop van het weekend zijn een extra map (Precinct) en extra modi (Kill Confirmed en Gun Game) toegevoegd.


Activision meldt dat er "enorm veel spelers" zijn, al worden geen cijfers gegeven. "Met de bèta willen we niet alleen tonen naar wat in de uiteindelijke game zit, we willen ook onze servers en systemen testen zodat we vanaf dag één gereed zijn."

Call of Duty: Infinite Warfare is vanaf 4 november verkrijgbaar voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Komend weekend wordt er wederom een bèta gehouden, zowel op PlayStation 4 als Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gameplaybeelden van geannuleerde Metallica-game gelekt Schokkend nieuws - Gamer.nl Podcast 89
11

Reacties op: Call of Duty: Infinite Warfare-bèta met dag verlengd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • DGM

    • 17 oktober 2016 09:37
    Nope. Morgen gaat de "Pigeon Simulator" los. Hype!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • PlagueVeritas

    • 17 oktober 2016 09:50
    Lol. Wist niet eens dat deze beta gaande was… Niet dat het uitmaakt: Battlefield is almost upon us :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 17 oktober 2016 10:19
    Call of Duty is in een paar jaar tijd van een goede shooter naar een grote grap getransformeerd. Vandaag de dag is het gewoon een Halo Rip-off, ik zie mensen 5 meter hoog springen, een meter of 20 schuin tegen een muur aanrennen. En dan heb ik het maar niet over de wapens die ze erin hebben verwerkt…

    Het enige wat lekker werkt in de game is het schieten zelf, maar alles eromheen zorgt gewoon dat het voor mij persoonlijk een flutgame is. Geef mij maar een shooter die meer gebaseerd is op realisme zoals een Battlefield, Siege en MW 1 en 2.

    Ik wilde deze bundel eigenlijk halen voor de remaster van MW1, vandaar dat ik ook een BETA code heb gekregen. Maar ik twijfel wel heel erg of de remaster 90 euro waard zal zijn. Daar komt bij dat ik deze Halo rip off ook niet los door kan verkopen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DGM

    • 17 oktober 2016 11:00
    @garciagarcia

    Met alle respect maar vervang MW1&a2; met Arma en Squad. En je komt veel geloofwaardiger over.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 17 oktober 2016 11:09
    @DGM
    Ik snap je punt, alleen speel ik die games niet. Mijn punt was ook meer dat je in MW1 en 2 kunt lopen en springen. Maar dat het realistisch oogt. Je vliegt niet 5 meter door de lucht en de wapens zijn ook gebaseerd op wapens die bestaan.

    Ik zeg absoluut niet dat de games die ik opnoem een realistisch beeld geven van een hedendaagse oorlog. Maar wat ze aanbieden in de game zelf zijn wel mogelijkheden die vandaag de dag beschikbaar zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DGM

    • 17 oktober 2016 11:16
    @garciagarcia

    Goeie toelichting. Punt is duidelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rooiehenk

    • 17 oktober 2016 11:17
    Ben geen COD hater maar dit spel is echt heel erg slecht. Totaal geen liefde in gestoken en een kopie van BO3 (die ik ook niet leuk vond). Ik denk dat MW1 remastered hun redding gaat worden want ik denk dat dit spel vrij snel dood gaat bloeden. MW1, MW2 en MW3 veel gespeeld en vond ik onwijs tof om te spelen. Zeer verslavend. De laatste 3, 4 games was ik helemaal het gevoel kwijt. Echt zonde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 17 oktober 2016 17:42
    @rooiehenk Ik neem aan dat je de beta gespeeld heb?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 17 oktober 2016 17:41
    Hoe is de beta eigenlijk bevallen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • JointCh1L

    • 17 oktober 2016 20:57
    Beta is Meesterlijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pug205GTi

    • 18 oktober 2016 09:43
    Beta even kunnen spelen maar duurde onwijs lang voordat ik mensen had gevonden. Spel zelf speelt lekker, zoals BO3 die ik op dit moment zelf speel alleen mis ik heel erg het gevoel dat je iemand raakt en dat komt denk ik door de healthbar, ik ben daar niet echt fan van.

    Verder eigenlijk niet veel kunnen spelen omdat het zolang duurde om mensen te vinden dus uiteindelijk maar uitgezet. Heel erg vernieuwend tov BO3 is het niet en ik denk ook dat de meeste de remaster gaan spelen maar we gaan het zien, ben erg benieuwd.